Ben sinds gisteren ook lid geworden van dit forum,....Ik zag een speciale site alleen voor Colnago freaks......geweldig. Ben na 12 jaar mountaibiken (nee niet op colnago maar 10 jaar lang Cannondale) op het idee gekomen om naast de mtb een racefiets te kopen. En niet meteen een dure. Ik dacht laat ik eens een 2e handsje proberen. Dus ben ik in april naar Dickhoff In Oosterwolde gegaan. En daar stond hij dan....en Colnago Dream Lux....Campa record/chorus....als 2e handsje om te kijken of het me bevalt.... de eerste meters,....trappenen gaan direct versnelling....da's wat anders dan een mtb....dat is net of je tracker rijd.(maar ook Mooi hoor!).
Nu scheurde afgelopen dinsdag mijn velg,...Ik dacht Yes...Kan ik nu legaal van mijn vrouw een nieuw setje wielen kopen...het worden Camp Zonda's erg mooi...
Nu was ik gisteren eens de afgelopen forum pagina's aan het nazien geweest (voor dat ik mij registreerde) en wat zag ik mooie fietsen, oude en nieuwe en iedereen is lovend zowel over oude stalen rossen als nieuwe uitgevoerd in het zwarte goud... geweldig.....
Laat nu mijn fiets upgraden met een nieuw stuur, stuurpen en zadelpen....in het zwarte goud.....Ik ben aagestoken door het colnago virus....net zoals ik ooit aangestoken ben geweest met mijn Cannondale MTB!!!
Net lid en ook Colnago gek
- tornadotom
- Forum-lid
Vertrouwen is goed, controle is beter.
CG: Om een plaatje te uploaden http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=4399
Mooi dat je nu nieuw spul kan kopen. Wanneer het kapot gaat moet je tenslotte nieuw hebben , is vrouw-/vriendintechnisch dan ook net iets makkelijker te verantwoorden 'sorry schat maar het moet nu eenmaal, anders kan ik niet fietsen'
Mooi dat je nu nieuw spul kan kopen. Wanneer het kapot gaat moet je tenslotte nieuw hebben , is vrouw-/vriendintechnisch dan ook net iets makkelijker te verantwoorden 'sorry schat maar het moet nu eenmaal, anders kan ik niet fietsen'