Moozes
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Lees maar eens terug met wat je tikte en vergelijk dat maar eens met het Nederlands dat je op school heb gehad.
-
- Forum-lid
- Berichten: 806
- Lid geworden op: 04 okt 2007 20:57
@ tornado K3:
1. heel raar is het niet dat je je ketting eraf schakelt. ligt niet aan je fiets maar aan jou buitenblad en achter grootste tandwiel is niet iets wat je normaal gebruikt. je derailleur komt dan behoorlijk onder spanning te staan waardoor als je voor af schakelt je ketting een zwieper maakt door de veer van de achterderailleur die ontspant. als je limiet van je voorderailleur niet helemaal optimaal staat kan de ketting aan de binnenkant naast je kettingblad landen. gewoon proberen iets logischer te schakelen. ik gebruik op buitenblad nooit de 2 grootste kransjes achter en op binnenblad nooit de 2 kleinsten. normaal gesproken kan er dan niet heel veel fout gaan.
2. pas gewoon je taalgebruik iets aan wat op Algemeen Beschaafd Nederlands lijkt, mijn spelling is niet vlekkeloos. Maar ik plant hier ook geen drents dialect neer. blijft het allemaal duidelijk en wat gezelliger. Leuk dat je trotst bent op de regio waar je vandaan komt maar beetje invoelen in mensen die van elders komen is wel zo sociaal.
1. heel raar is het niet dat je je ketting eraf schakelt. ligt niet aan je fiets maar aan jou buitenblad en achter grootste tandwiel is niet iets wat je normaal gebruikt. je derailleur komt dan behoorlijk onder spanning te staan waardoor als je voor af schakelt je ketting een zwieper maakt door de veer van de achterderailleur die ontspant. als je limiet van je voorderailleur niet helemaal optimaal staat kan de ketting aan de binnenkant naast je kettingblad landen. gewoon proberen iets logischer te schakelen. ik gebruik op buitenblad nooit de 2 grootste kransjes achter en op binnenblad nooit de 2 kleinsten. normaal gesproken kan er dan niet heel veel fout gaan.
2. pas gewoon je taalgebruik iets aan wat op Algemeen Beschaafd Nederlands lijkt, mijn spelling is niet vlekkeloos. Maar ik plant hier ook geen drents dialect neer. blijft het allemaal duidelijk en wat gezelliger. Leuk dat je trotst bent op de regio waar je vandaan komt maar beetje invoelen in mensen die van elders komen is wel zo sociaal.
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Je stoot ons niet voor het hoofd, maar wij begrijpen niet helemaal wat je tikt.
Ps. Mooie fiets trouwens, ik zal binnenkort ook eens een foto van een Moozes plaatsen.
Ps. Mooie fiets trouwens, ik zal binnenkort ook eens een foto van een Moozes plaatsen.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
lekker effe fietsen
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Het is niet mijn fiets. Ik heb hem alleen opgepikt voor iemand omdat ik in belgie was.
Maar de kleur kon hij uiteraard kiezen en de groep is de nieuwe force(heel erg mooi) en ksyrium equipe wielen.
Maar de kleur kon hij uiteraard kiezen en de groep is de nieuwe force(heel erg mooi) en ksyrium equipe wielen.
'is deze fiets goed genoeg voor gewoon kleine tochtjes van 50-60 km mee te rijden, of moet ik me upgraden?'
Ben ik de enige die zich afvraagt wat iemand die deze vraag stelt überhaupt met een full-carbon fiets met Ultegra SL en Dura-Ace wielen doet?
Anyway, lijkt me een prima fietsje voor ritjes onder de 60 km, grotere afstanden zal hij niet kunnen hebben...
Ben ik de enige die zich afvraagt wat iemand die deze vraag stelt überhaupt met een full-carbon fiets met Ultegra SL en Dura-Ace wielen doet?
Anyway, lijkt me een prima fietsje voor ritjes onder de 60 km, grotere afstanden zal hij niet kunnen hebben...