Ervaring Bikes N Parts
Ja, ik heb in de tussentijd al twee keer gemaild. Eerste keer werd gezegd dat het binnen een week geleverd zou worden, tweede keer geen antwoord meer gehad.
Maar als er problemen zijn met de levering vind ik dat ze mij gewoon moeten inlichten. In dit geval zijn het geen belangrijke spullen dus het maakt me niets uit, maar voor hetzelfde geld kan ik een maand niet fietsen.
Ik ga de bestelling nu annuleren en deze ergens anders doen. Hopelijk zie ik het geld nog wel terug.
Maar als er problemen zijn met de levering vind ik dat ze mij gewoon moeten inlichten. In dit geval zijn het geen belangrijke spullen dus het maakt me niets uit, maar voor hetzelfde geld kan ik een maand niet fietsen.
Ik ga de bestelling nu annuleren en deze ergens anders doen. Hopelijk zie ik het geld nog wel terug.
-
- Forum-lid
- Berichten: 483
- Lid geworden op: 07 aug 2009 23:20
Prima ervaringen, nu 2x wat besteld, keurig op tijd geleverd. Nog sterker, ik had bij bestelling opgegeven dat ik remblokjes graag wat eerder wilde hebben en vervolgens sturen ze de remblokjes gewoon per post (volgende dag binnen) en de rest via pakketpost. Helemaal prima dus.
Ik zie dat ik mijn 2e ervaring hier nog niet gedeeld heb!
Deze is zeer positief!
Ik zou mijn mavic campa. body die ze bij toeval hadden liggen op de fiets ophalen.
Een hele strakke planning en omdat ik door een pannekoek de verkeerde kant op gestuurd werd (een keer of 3...) kwam ik na sluiten pas aan bij het gebouw (tegenwoordig niet meer in een garagebox maar een waar kantoor met opslagloods)
Kloppen en kloppen en ja hoor! de man was er nog, wel stond hij op het punt af te sluiten maar ik had geluk!
Trots op het nieuwe gebouw liet hij mij binnen en bood mij iets te drinken aan, wat ik heb afgeslagen...
Ik heb de body bekeken en contant betaald en ook een lampje gekocht voor 10 euro&%&$ want ik was mijn eigen verloren..
Affein, een positive ervaring dus!
Deze is zeer positief!
Ik zou mijn mavic campa. body die ze bij toeval hadden liggen op de fiets ophalen.
Een hele strakke planning en omdat ik door een pannekoek de verkeerde kant op gestuurd werd (een keer of 3...) kwam ik na sluiten pas aan bij het gebouw (tegenwoordig niet meer in een garagebox maar een waar kantoor met opslagloods)
Kloppen en kloppen en ja hoor! de man was er nog, wel stond hij op het punt af te sluiten maar ik had geluk!
Trots op het nieuwe gebouw liet hij mij binnen en bood mij iets te drinken aan, wat ik heb afgeslagen...
Ik heb de body bekeken en contant betaald en ook een lampje gekocht voor 10 euro&%&$ want ik was mijn eigen verloren..
Affein, een positive ervaring dus!
mijn Flickr
Bestellingen altijd binnen 2 a 3 dagen binnen gehad. Bij onduidelijkheden wordt er contact opgenomen om eea kort te sluiten. Bij vragen mbt tot een artikel binnen een dag bericht terug. Ik bestel redelijk wat via internet, ik moet zeggen dat wat mij betreft bikenparts met kop en schouders boven enkele andere internetshops uitsteekt. Kortom, prima ervaringen met deze shop.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 2049
- Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20
Weet iemand wat er aan de hand is met Bikesnparts / Cyclingshops.
Anderhalve week geleden bestelde ik een Deda stuurbocht en zadelpen. Na 3 dagen eindelijk een bevestiging dat de bestelling verstuurd was. De volgende dag het pakket ontvangen, echter de zadelpen ontbrak.
Email verstuurd omdat Bikesnparts de telefoon niet opneemt. Bericht van Jasper Nijkamp ontvangen dat "de manco geleverde zadelpen" nagezonden zou worden. Daarna is op geen enkele email meer geantwoord.
Vanavond constateer ik dat beide websites van Bikesnparts en Cyclingshops te Zwolle niet meer bestaan ?
Het lijkt erop of de heer Nijkamp de stekker eruit getrokken heeft....
Anderhalve week geleden bestelde ik een Deda stuurbocht en zadelpen. Na 3 dagen eindelijk een bevestiging dat de bestelling verstuurd was. De volgende dag het pakket ontvangen, echter de zadelpen ontbrak.
Email verstuurd omdat Bikesnparts de telefoon niet opneemt. Bericht van Jasper Nijkamp ontvangen dat "de manco geleverde zadelpen" nagezonden zou worden. Daarna is op geen enkele email meer geantwoord.
Vanavond constateer ik dat beide websites van Bikesnparts en Cyclingshops te Zwolle niet meer bestaan ?
Het lijkt erop of de heer Nijkamp de stekker eruit getrokken heeft....
Dat ziet er niet best uit Marco. Het zou me verbazen als dit nog goed komt......
Hoop dat die zadelpen niet al te duur was!
Hoop dat die zadelpen niet al te duur was!
Lijkt inderdaad alsof hij ermee opgehouden is. Even kijken of er een faillissement is, kun je misschien nog via de curator iets regelen?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Wilde toevallig gisteren ook iets bij bikesNparts bestellen. Viel mij op dat op hetzelfde adres, Rietveldstraat 8b, ook de www.wielerspecialist.nl en www.biqq.nl zitten, die beide nog in de lucht zijn. Vond/vind het vreemd zoveel shops op hetzelfde adres.
Anyway, misschien kun je via deze shops Jasper nog contacten mocht je de zadelpen niet krijgen. Heb Jasper een paar keer persoonlijk meegemaakt. Volgens mij een fijne vent, alleen lukt het hem niet altijd om de boel zo strak te regisseren als bijvoorbeeld de Futurumshop, wat je wel vaker bij kleinere webshops ziet.
Anyway, misschien kun je via deze shops Jasper nog contacten mocht je de zadelpen niet krijgen. Heb Jasper een paar keer persoonlijk meegemaakt. Volgens mij een fijne vent, alleen lukt het hem niet altijd om de boel zo strak te regisseren als bijvoorbeeld de Futurumshop, wat je wel vaker bij kleinere webshops ziet.