wegbanden MTB
Hallo mtb-ers!
Ik ben sinds een week vader en zit al tijden te denken aan een fietskar. Die komt er nu dus ook, maar denk niet dat mijn racer dat leuk gaat vinden. In de schuur staat nog mijn MTB die ik nu wil omtoveren tot wegfiets. Nou ja omtoveren, volgens mij zijn spatborden en andere bandjes voldoende. Er zitten nu dikke noppen onder en ik zoek een band die geschikt is voor de weg. Ik zal er niet mee onverhard gaan rijden, dus wil een redelijk smalle band die redelijk hard is op te pompen. Verder is lekbestendigheid belangrijk, kan mijn tijd wel beter besteden nu . Wil er trouwens niet serieus mee gaan trainen ofzo, gewoon op een lekker vlot tempo cruisen met de kleine. Iemand tips?
Ik ben sinds een week vader en zit al tijden te denken aan een fietskar. Die komt er nu dus ook, maar denk niet dat mijn racer dat leuk gaat vinden. In de schuur staat nog mijn MTB die ik nu wil omtoveren tot wegfiets. Nou ja omtoveren, volgens mij zijn spatborden en andere bandjes voldoende. Er zitten nu dikke noppen onder en ik zoek een band die geschikt is voor de weg. Ik zal er niet mee onverhard gaan rijden, dus wil een redelijk smalle band die redelijk hard is op te pompen. Verder is lekbestendigheid belangrijk, kan mijn tijd wel beter besteden nu . Wil er trouwens niet serieus mee gaan trainen ofzo, gewoon op een lekker vlot tempo cruisen met de kleine. Iemand tips?
Bianchi 1885, Centaur compact, Campagnolo Scirocco
Ik gebruik Continental Sport Contact. Kijk maar even op hun site www.conti.nl
Big... yeah, big bada boom.
Het is wel grappig, maar als je op: http://www.conti.nl/2wheel/SportContact.htm kijkt, dan staat daar onderaan de kop van een tabel. De hele tabel is zwart uitgevoerd, net als de achtergrond. Je kunt de tabel selecteren met je muis en dan lezen, of kopieren naar iets wat beter leest dan zwart op zwart.
Big... yeah, big bada boom.
-
- Forum-lid
bij mij is toch echt die tabel oranje met zwarte letters:P
-
- Forum-lid
Schwalbe Koyak,helemaal profielloze band,voor asfalt ideaal,en in het zand kun je er ook goed mee uit de voeten.
Ga toch fietsen...
1,3: rollen gaat goed, 1.0 beter
1,6 comfort en onverhard gaat beter
koyak: mooi compromis.
2,5 big apple supercomfort en je zakt niet weg in het zand.
het hangt af van waar je de band voor wilt gebruiken
1,6 comfort en onverhard gaat beter
koyak: mooi compromis.
2,5 big apple supercomfort en je zakt niet weg in het zand.
het hangt af van waar je de band voor wilt gebruiken
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;