Hallo,
Ik heb laatst een fietsmeting laten doen, nu kwam eruit dat mijn stuur omlaag moet. Maar omdat hij al op het laagst staat kan hij alleen lager met een stuurpen met negatieve graden. Ik heb nu een ritchey 4 axis, deze is op z'n laagst +6 graden en omgedraaid +32 graden. Nu gaf de meting aan dat ik een pen nodig heb van -40 graden. dat is nogal wat. Nu is het stijlste wat ik kan vinden -35 graden. lengte pen is 120mm. nu vraag ik mij af of hier dan nog wel goed mee te koersen valt. Een andere optie is een pen van 3t, -17 graden, dan kom ik nog wel in de buurt, maar dit stuurt waarschijnlijk beter. graag jullie advies.
Stuurpen koersfiets (..- graden)
Ik zou een 17 graden pen proberen. Metingen zijn niet heilig en meer dan 3 cm naar beneden is hartstikke veel. Dat zou toch nu al aan moeten voelen alsof je veel te hoog zit..??
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dan heb je je frame toch te groot gekocht.
Of toch alleszins een te hoge balhoofdbuis.
Mogelijk moet je toch een ander "beter passend" frame aanschaffen.
Of toch alleszins een te hoge balhoofdbuis.
Mogelijk moet je toch een ander "beter passend" frame aanschaffen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Bedankt voor de reacties, ik ga eerst een -17 pen proberen.
Kijken hoe het bevalt, frame is misschien ook wel ietjes te groot, maar bij een ridley is zowieso de balhoofdbuis aan de hoge kant.
Bedankt voor de reacties
Kijken hoe het bevalt, frame is misschien ook wel ietjes te groot, maar bij een ridley is zowieso de balhoofdbuis aan de hoge kant.
Bedankt voor de reacties
"gewoon hard trainen, en rusten......"