Hallo ik ben nieuw hier.. ben Peter kom uit Limburg. Ik fiets sinds dit jaar recratief op een Willier racefiets (die bevat mij goed). Om ook bij slecht weer wat te fietsen was ik vandaag bi Itek in Roermond aan het kijken voor een fietstrainer (rollerbank). De folder van gaf mij het idee dat er eentje te koop was met royale korting. Op de folder stond namelijk tot 70% korting met daaronder o.a. een afbeelding van een rollerbank. Ter plaatse was geen korting te bekennen, alleen "afgeprijsde" artikelen. Ik zet "afgeprijsde" tussen haakjes omdat ze
In roermond blijkbaar vergeten zijn de hele oude (originele) prijskaartjes weg te halen. Met als gevolg dat er op veel modellen 3 prijskaartjes zitten. Opvallend is dat de prijs op het alleroudste kaartje net zo hoog is als het nieuwste (in roermond de groene) kaartje. Het derde kaartje geeft daarentegen een veel hogere prijs aan. Volgens mij zijn die hogere prijzen dus er alleen opgeplakt om zogenaamd het “goedkope” aan te geven. Ik voel me zeer misleid door Itek en ik weet nu hoe zij te werk gaan. Wie heeft hier nog meer ervaring mee?