Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Hoogtemeter kapot polar 720i

blaffy10
Forum-lid

blaffy10 27 jul 2009 19:32

Was vorige week in de pyreneen aan het fietsen en aldaar kon ik mijn hoogtemeter niet kalibreren. Ik weet hoe het moet, maar hij ging gewoon niet lager dan 6980 meter. Als je m dan aan had gezet liep die ook niet mee. Ik gebruik deze functie niet vaak ,maar zou toch wel prettig zijn als ie functioneert als je dat wilt.

Nu heb ik polar gemaild en die hebben het over een technisch probleem waarvoor ik m in moet sturen. Daarbij vermelden ze niet hoe het met de kosten zit. Ik heb om meer uitleg gevraagd, maar ben ik de enige met dit probleem en hoe hebben andere dit opgelost? Op een internationaal polar forum zag ik wel 1 iemand anders die precies hetzelfde beschreef, maar verder was dit voor mij nieuw en irritant.

Ik heb m inmiddels wat jaartjes en veel gebruikt ,maar toch vind ik dit niet acceptabel en vraag ik mij tevens af wat mijn rechten en hun plichten zijn.

Wie ervaring?
Alstublaft.

tegenwind
Forum-lid

tegenwind 31 jul 2009 16:13

Heb je al gekeken of de 3 kleine openingen op de achterkant niet verstopt zitten?

Heb een soortgelijk probleem gehad met de S725X. Hoogtemeter stond vast op -499 o.i.d. Opgestuurd naar Polar en hoewel het horloge niet meer onder de garantie viel toch gratis gerepareerd (inclusief een nieuwe batterij !).
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet.

Plaats reactie