Opgelicht door De Vos, Zwanenburg
nieuw tegengeluid: Opgelicht door Plieger sport Meerkerk, 2 maanden geleden een nieuwe Pina prince gekocht, voor 7.000. Moest 3x terug naar Meerkerk vanuit Nootdorp omdat de fiets niet goed was afgemonteerd, achterpat krom, balhoofd niet in orde, logo''s zaten los, kabels gekruist gemonteerd onder de onderbuis. Geen excuses, niets dan de opmerking: kan gebeuren. Betaalde trouwens de hoofdprijs voor frame, 3800,- en voor de superrecord groep 2100,-. Met andere woorden, volgende keer naar een zaak als Vos, ondanks negatieve verhalen van sommigen hier hebben de bekende zaken die service zogenaamd hoog in het vaandel hebben staan het bij mij verbruid.
20veetee schreef:jezelf registreren op een forum met alleen deze boodschap, tja wat moet je daar mee.
Maar goed, je bent fijnproever of niet he. Er gaat weinig boven een setje Sora remmen.
Nou nou nou, lekker cynisch. Leuk. Deze persoon is hier niet met kwade bedoelingen gekomen me dunkt.
Ik heb er wel iets meer mee gedaan dan alleen hier te melden. Ik heb eerst de Kamer van Koophandel gebeld, die mij vertelde dat zij niets met klachten doen, en zij verwezen mij door naar ConsuWijzer, een verzamelpunt voor klachten. Als er daar meerdere klachten binnenkomen over dezelfde zaak/bedrijf/watdanook, ondernemen ze actie. Meer dan dat kan ik niet bedenken. Dus misschien volgen er meer. Ik ben geen passieve klager.
AW
lunteren schreef:Ik heb er wel iets meer mee gedaan dan alleen hier te melden. Ik heb eerst de Kamer van Koophandel gebeld, die mij vertelde dat zij niets met klachten doen, en zij verwezen mij door naar ConsuWijzer, een verzamelpunt voor klachten. Als er daar meerdere klachten binnenkomen over dezelfde zaak/bedrijf/watdanook, ondernemen ze actie. Meer dan dat kan ik niet bedenken. Dus misschien volgen er meer. Ik ben geen passieve klager.
Tja, dat vind ik dus echt geen manier. Sowieso snap ik niet wat je met de KVK moet? Wil je er voor zorgen dat hun kvk nummer wordt ingetrokken door een setje sora remmen of wat wil je er mee bereiken?
Je moet een discussie aangaan met de persoon die de veroorzaker van jou negatief gevoel is. Juist, bij de Vos dus.
Train ze!
Typisch nederlands gedrag: wel in staat om via internet de goedkoopste aanbieder te vinden, niet even controleren of die winkel daadwerkelijk past met je eigen profiel en betrouwbaarheid. En als het mis gaat de verantwoordelijkheid ervoor bij iedereen leggen, behalve jezelf.
Niet iedereen is/kan zo goed geïnformeerd zijn hè.
Ook een materiaalfanaat hoeft niet iedereen te zijn.
Blijft wel, dat ik persoonlijk een dergelijk probleem met wat voor winkel/bedrijf dan ook, dit nooit zó via een forum in zou brengen. Op wat voor manier dan ook, het is opgelost en schoppen achteraf is niet netjes.
Ook een materiaalfanaat hoeft niet iedereen te zijn.
Blijft wel, dat ik persoonlijk een dergelijk probleem met wat voor winkel/bedrijf dan ook, dit nooit zó via een forum in zou brengen. Op wat voor manier dan ook, het is opgelost en schoppen achteraf is niet netjes.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Ben het met Flores eens dat niet iedereen even goed geinformeerd is of kan zijn! Het gaat juist om de manier waarop de topicstarter omgaat met zijn eigen problemen. Er is maar een iemand die het kan oplossen en dat is de veroorzaker. Achter de rug om allerlei zwartmakerij zonder de discussie aan te gaan vind ik dan ook erg triest en onvolwassen gedrag!
Train ze!