stuur voigt
Hij is niet gebroken! klikkerdeklik
@Einnor:
Tja, en wat denk je wijzer te worden hiervan (naast het feit dat zijn stuur niet gebroken is...)?
Dat in het geval zijn stuur wel gebroken was, iedereen met hetzelfde stuur ook maar zijn stuur preventief moet gaan vervangen, omdat ze gevaarlijk zijn??
Lekkere " Forum-paniek " weer.....
Tja, en wat denk je wijzer te worden hiervan (naast het feit dat zijn stuur niet gebroken is...)?
Dat in het geval zijn stuur wel gebroken was, iedereen met hetzelfde stuur ook maar zijn stuur preventief moet gaan vervangen, omdat ze gevaarlijk zijn??
Lekkere " Forum-paniek " weer.....
Gang is alles!!
Zo raar is het toch niet als het wel aan een stuurpen of stuur had gelegen om te willen weten welk merk en type het is ?
Lijkt me toch niet lekker een afdaling aan te gaan met een combi waarvan je weet dat deze al eens spontaan is afgebroken. (wat dus niet het geval was)
Ik kan me dat spontaan uit elkaar spattende wielsetje herinneren, dan zeg je ook niet, joh dat loopt wel los, ga gewoon lekker fietsen...
Lijkt me toch niet lekker een afdaling aan te gaan met een combi waarvan je weet dat deze al eens spontaan is afgebroken. (wat dus niet het geval was)
Ik kan me dat spontaan uit elkaar spattende wielsetje herinneren, dan zeg je ook niet, joh dat loopt wel los, ga gewoon lekker fietsen...
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik wil wel graag weten welk stuur dit is, nét omdat het niet brak
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
+1
haha
haha
Volgens (belgische) EEN teletekst slipte hij over een verhoging in het wegdek en had zijn val alleen daar mee te maken.
Zie
http://teletekst.een.be/tt_een.php?p=43 ... =0&r=0&x=1
(pagine 435 EEN teletekst)
Zie
http://teletekst.een.be/tt_een.php?p=43 ... =0&r=0&x=1
(pagine 435 EEN teletekst)
Passie voor het fietsen en de fietsen.
thja14 schreef:Volgens (belgische) EEN teletekst slipte hij over een verhoging in het wegdek en had zijn val alleen daar mee te maken.
Op de beelden was dat ook duidelijk te zien.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"