Probleem polar CS 600
Een vraagje over de cs 600. Ik heb nu een probleem dat ik niet opgelost krijg na allerlei acties te hebben ondernomen. normaal gesproken heb je drie informatievelden op je beeldscherm. Sinds kort heb ik in het 2e scherm maar 2 opties omdat de titel van de middelste weergave (bv afstand) op de bovenste rij blijft staan, zodat ik bv niet mijn hartslag kan zien. Ik heb alles al geprobeerd om dit aan te passen. Handmatig en via de software, maar niets lukt. |Hebben jullie nog een idee?
Lex
-
- Forum-lid
Misschien kan je de batterij eens verwijderen en dan terug plaatsen .
Groetjes
ook al geprobeerd, maar dat was ook niet de oplossing. Misschien moet ik de boel eens helemaal resetten, maar dat is me ook niet duidelijk hoe je dat doet. Staat ook niet duidelijk in de handleiding. De batterij verwijderen zorgde er niet voor dat de boel was gereset.
Lex
Als er maar 2 regels te zien zijn dan heb je dat zelf ingesteld door langer dan 2 seconden één van beide knoppen aan de rechter zijde ingedrukt te houden. Om weer terug te zetten gewoon opnieuw één van de knoppen langer dan 2 seconden indrukken en dan zul je weer 3 regels zien.
Een complete reset gaat als volgt:
Reset computer numbers first:
1. Hold all four buttons in for 2 seconds until the screen goes blank
2. In quick succession while the screen is still blank, push in the lower left and then the upper right button
3. Hit the lower right button twice until "Restore Default Settings" appears
4. Select this and tell it twice that yes, you really, really want to do it.
Reset computer numbers first:
1. Hold all four buttons in for 2 seconds until the screen goes blank
2. In quick succession while the screen is still blank, push in the lower left and then the upper right button
3. Hit the lower right button twice until "Restore Default Settings" appears
4. Select this and tell it twice that yes, you really, really want to do it.
-
- Forum-lid HC
HC66 schreef:Lex; is de CS600 ook zo storingsgevoeling als je aan het fietsen bent (in de buurt van hoogspanningsmasten, boerderijen ed.)??
Door WIND technologie juist ongevoelig voor hoogspanningsmasten ed.
What makes the boat go faster?
Zou dat iets zijn waardoor je de CCS100 SD zou kunnen terug sturen?
Ik vindt het erg vervelend dat ik regelmatig bij boerderijen en hoogspannings masten ineens een hartslag heb van 200 + heb. Zou ik via de 5 jaar garantie een CS 600 kunnen bedingen met bijbetalen?
Iemand hier al ervaring mee?
Ik vindt het erg vervelend dat ik regelmatig bij boerderijen en hoogspannings masten ineens een hartslag heb van 200 + heb. Zou ik via de 5 jaar garantie een CS 600 kunnen bedingen met bijbetalen?
m.v.g
Stefan
Race:3T Strada Dura Ace Di2
Gravel: 3T Exploro SRAM Red AXS
ATB Cannondale Scalpel
Stefan
Race:3T Strada Dura Ace Di2
Gravel: 3T Exploro SRAM Red AXS
ATB Cannondale Scalpel
svkaster schreef:Zou dat iets zijn waardoor je de CCS100 SD zou kunnen terug sturen?
Vaak gewoon doortrappen en na 100 meter komt alles ineens weer in beeld.
Niks aan het handje toch?
Dat een hartslagmeter af en toe eventjes stoort in de buurt van hoogspanningsmasten, het spoor etc is niet specifiek voor Polar. Daar hebben ze allemaal last van. Dat staat overigens ook gewoon beschreven in de handleiding. Het lijkt me niet dat je daarvoor aanspraak kan maken op de garantie, laat staan een CS600 bedingen.
Ik heb zelf trouwens een S725 en die stoort eigenlijk alleen als ik echt pal langs het spoor rij, op enkele meters afstand. Als er bij het uitlezen een piek van 145km/u in blijkt te zitten kun je die heel snel even verwijderen/aanpassen in het .hrm bestand. Ik interpoleer dan meestal even tussen het vorige en volgende punt en voila, je hebt weer een kloppend grafiekje.
Ik heb zelf trouwens een S725 en die stoort eigenlijk alleen als ik echt pal langs het spoor rij, op enkele meters afstand. Als er bij het uitlezen een piek van 145km/u in blijkt te zitten kun je die heel snel even verwijderen/aanpassen in het .hrm bestand. Ik interpoleer dan meestal even tussen het vorige en volgende punt en voila, je hebt weer een kloppend grafiekje.