Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Avondettape, ben ik de enige...

diogenes
Forum-lid

diogenes 17 jul 2009 15:53

>Juist NIET! Hij kleineert altijd alles
Ik doelde meer op zijn fysieke omvang ;-)

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

stefan35
Forum-lid

stefan35 18 jul 2009 01:43

Timo 2.0 schreef:Smeets gaat echt niet fietsen en/of afvallen. Aan het einde van het gesprek begon hij al te sputteren dat overgewicht bij hem in de familie zit, genetisch is (wat de prachtige sneer van Appelman opleverde: "ja, dat zag ik meteen" ) en toen Veldkamp en Appelman aandrongen op hoe Smeets het nou daadwerkelijk gaat aanpakken kapte hij het onderwerp af door via een héél doorzichtig bruggetje naar de quiz te gaan.

Ja meesterlijk was die sneer van Appelman. en nu een avond later:

Mart pleit voor verplichte gymnastieklessen op school, omdat hij bewegen o zo belangrijk vind. Waarop Bert van de Veer zegt (overigens moeten ze geen mensen meer uitnodigen die Bert of Bart heten maar dat terzijde): 'Ik had vroeger een Hekel aan gym op school.' Waarop Mart antwoord, o zo adrem:' Ja dat is aan je te zien'

Mag ik zeggen dat ik dit triest vind? ;)

moustache
Forum-lid

moustache 18 jul 2009 01:51

stefan35 schreef: Mag ik zeggen dat ik dit triest vind?

Ja dat mag je zo zeggen.

ps. ik hoorde net een klassieker hoor. Hoe noemde iemand een beul met als toevoeging "ja, dat mag ik zeggen". LOL

-divo-
Forum-lid

-divo- 18 jul 2009 02:12

Ik zag het niet direct als een sneer bedoeld van Appelman maar meer als waarschuwing en trigger voor Smeets en de rest van de wereld om focus te zetten op een gezonde levensstijl en overwicht te lijf te gaan.

Mart Smeets heeft echter al vaker stappen ondernomen om de strijd met z'n gewicht aan te gaan. Niet iedereen valt zomaar af. Te zwaar zijn kent verschillende oorzaken en het is beslist niet voor een ieder even makkelijk zijn/haar gewicht te beheersen.

Ik vind het jammer dat dit topic is ontaard in een hetze tegen Mart Smeets.
Helemaal inherent aan de afzeikcultuur die je op andere simpele fora vind.

Blijkbaar hebben mensen het nodig anderen af te zeiken om zichzelf beter te voelen. Het liefst doet men dat "en mass" met een hele groep. Omdat men graag deel uit maakt van een bepaalde groep. Maar dan kom ik tot de cruciale vraag: Wie wil zich nu toch identificeren en conformeren met een groep afzeikers?

Naar hier blijkt toch best een groot aantal mensen . . . .

#

stefan35
Forum-lid

stefan35 18 jul 2009 02:50

Achja de beste stuurlui staan aan wal..

Ik denk niet dat het om het afzeiken gaat maar dat sommige mensen kritisch programmas bekijken. Ik denk dat de massa juist graag naar Rtl 4 met Carlo en Irene kijkt, en niet verder denkt dan zijn neus lang is. Laten we blij zijn dat sommigen hier hun eigen mening of visie hebben en niet allemaal makke schaapjes worden zoals onze president die hierin de toon zet. Ik wil me niet conformeren tot afzeikers maar ook zeker niet conformeren tot klapvee.

Bovendien ben ik stiekem best wel Mart voorstander en snap wel dat hij zich de beste voelt want dat is hij ook, alleen hij maakt wel steeds meer foutjes. Geef toe het is een walgelijke man, maar het is mooi hoe hij dat programma weer aan elkaar weet te rijmen.

dummy
Forum-lid

dummy 18 jul 2009 03:32

stefan35 schreef:Geef toe het is een walgelijke man

Dikke kans dat Mart ook zo over jou denkt. Dus dat schept dan weer een band, hè.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 18 jul 2009 09:11

De uitzending met Bussemaker en vd Veer vond ik alvast het dieptepunt van deze Tour. Onzinnige, nietszeggende gesprekken met oninteressante mensen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

moustache
Forum-lid

moustache 18 jul 2009 17:19

GastheerG schreef: Verder is het simpel: iemand mag Smeets geweldig vinden, maar iemand mag hem ook walgelijk vinden.

Dikke +1
Dus we gaan gewoon lekker door. Ik zou niet weten waarom ik niet mag zeggen dat ik iemand niet mag. Als we allemaal iedereen zouden mogen, nou dan wordt het nog gezellig hier. Dan zou ik ook zomaar de avatar van -Divo- mogen, pfff. ;)

Anyway, ik kijk Mart iedere avond om hardheid op te doen voor mijn eigen koers de dag erna. Zelfkastijding noemen ze dat :D

dummy
Forum-lid

dummy 18 jul 2009 20:10

GastheerG schreef:
dummy schreef: Dikke kans dat Mart ook zo over jou denkt.

Heel veel andere liedjes heb je niet he:D
Nou, nog eentje dan... "Wat je zegt, ben je zel-luf. Nanana-nanah."
Het gaat er in dit topic ook niet om wat Mart van ons vindt maar wat WIJ van hem vinden.
Daarnaast wordt Mart door ONS betaald dus mogen we daar ook wat van vinden.
Eigenlijk gaat dit topic over wat wij van ene Bart Veldkamp vinden. En dan met name of we hem eveneens een obnoxious idioot vinden.
Overigens wekt Mart niet de indruk iets van anderen te vinden. Daar is toch enige empathie voor nodig en daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.

En als Mart duidelijk wil maken wat hij van ons vindt dan opent hij maar lekker een eigen topic. Hij is op de hoogte van dit topic/forum.
Verder is het simpel: iemand mag Smeets geweldig vinden, maar iemand mag hem ook walgelijk vinden.
Ach ja, misschien heb je gelijk en moet ik me er helemaal niet mee bemoeien, maar ik vind het nogal goedkoop om op een anoniem forum iemand te beledigen, zeker als het niet ter zake doet (en je hoogstwaarschijnlijk de betreffende persoon niet eens persoonlijk kent, of ooit gesproken hebt). Je zou hier op een fietsforum mogen verwachten dat renners op hun fietsprestaties beoordeeld worden, en o.a. over de manier waarop presentatoren hun radio- of tv-programma's presenteren. Althans, dat is mijn simpele gedachte.

Immers, wat heeft het voor toegevoegde waarde als je erbij vermeldt dat je Mart Smeets walgelijk vindt? Of b.v. dat Lance Armstrong een naar, arrogant mannetje is (volgens Daniel1975). Of dat Floyd Landis de Tour destijds in 2006 niet zou mogen winnen, alleen al omdat hij lelijk is (aldus Bike_add1ct). Of dat Botto een topic opent om te vermelden dat hij Veldkamp een misselijkmakende idioot vindt, en zich afvraagt of hij de enige is die er zo over denkt?

Beetje zinloze, niet ter zake doende info allemaal, zou je zeggen. Maar goed, vrije meningsuiting staat hier uiteraard ook hoog in het vaandel, dus laat je vooral niet weerhouden door een of andere dummy.

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 18 jul 2009 20:58

Jongens, laten we er geen vete van gaan maken hè! Voor een ouwe lul van in de 60 doet
Mart het heus niet zo slecht en zolang zich geen waardige opvolger aandient zal hij door moeten.... ;)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie