Frameset voor 800euro
-
- Forum-lid
Ik heb onlangs een frame bij Canyon besteld uit de outlet. Bestelling betaling en levering inbegrepen duurde het een kleine 2 weken voor ik het thuis had.
Ik moet eigenlijk iedereen al bedanken voor de vele reacties en bijhorende ideeën.
Ik zit nu nog met enkele twijfels:
1) Ik denk dat mijn eerste keus uitgaat naar een outlet "Canyon Ultimate CF". Die 5 jaar garantie zijn ook wel mooi meegenomen natuurlijk.
Zijn er soms problemen bekend met het "Canyon Ultimate CF 2008" frameset? Is er een verschil met het 2009 frameset?
2) Op weight weenies zie ik vaak zo ongelofelijk knappe witte caad 9 frames. Waar kan ik deze kopen voor 800 euro? (In een winkel in België, online?...)
Ik zit nu nog met enkele twijfels:
1) Ik denk dat mijn eerste keus uitgaat naar een outlet "Canyon Ultimate CF". Die 5 jaar garantie zijn ook wel mooi meegenomen natuurlijk.
Zijn er soms problemen bekend met het "Canyon Ultimate CF 2008" frameset? Is er een verschil met het 2009 frameset?
2) Op weight weenies zie ik vaak zo ongelofelijk knappe witte caad 9 frames. Waar kan ik deze kopen voor 800 euro? (In een winkel in België, online?...)
Mijn Canyon Ultimate CF
En dat "Canyon Ultimate CF" 2008 frameset? Zijn hier soms problemen rond bekend?
Is er een verschil tussen het 2008 en 2009 frameset?
En die 5 jaar garantie, is dat ook een punt om op te letten bij de aankoop van een frame?
Ik zoek er normaal zeker 3-4 jaar mee te rijden.
Is er een verschil tussen het 2008 en 2009 frameset?
En die 5 jaar garantie, is dat ook een punt om op te letten bij de aankoop van een frame?
Ik zoek er normaal zeker 3-4 jaar mee te rijden.
Mijn Canyon Ultimate CF
20veetee schreef:dat Caad9 frame is volgens mij online niet te koop, in de winkel bij de Cannondale dealer zal het frame 899 euro kosten.
volgens de fiets koopgids is het wat minder: http://www.fiets.nl/koopgids.asp?id=2302
Omdat ik "snel" een frame nodig heb, en alle discussies hier eens goed heb doorgenomen word het de "Canyon Ultimate CF" 2008.
De 5 jaar garantie en de crash replacement gaven hierbij de doorslag.
Bedankt voor de vele antwoorden!
De 5 jaar garantie en de crash replacement gaven hierbij de doorslag.
Bedankt voor de vele antwoorden!
Mijn Canyon Ultimate CF