K'heb mij 2 maand geleden (na 5jaar niets meer te hebben gedaan van sport) terug een koersfiets en fitness abonnement gekocht .Was beetje nodig ook van 75-80kg naar 105kg is beetje teveel van't goede. Heb de fiets nu een maand en ben er toch vrij gelukkig mee. Het is een flanders tornado met sram force (enkel shifters en crank van red genomen voor de look ).Nu wou ik eens weten/vragen of er hier nog mensen zijn met een flanders en wat ze ervan vinden?
Greetz Hans
Flanders
net zoals alle iets minder gekende merken komen de frames van een vrije mal.
bij ons in de ploeg konden we ook kiezen voor dat frame, alleen met andere naam op, paar ploegmaten hebben dat frame en zijn er tot nu toe zeer tevreden over.
enkel iets anders gespoten waardoor de zadelpen wel wat beter tot zijn recht komt.
maar mooite fiets, wel waarom ook geen derrie's van red genomen? nu heb je enkel nog een derri van force.
lijkt eigenlijk meer op een red groep met derrie's van force
bij ons in de ploeg konden we ook kiezen voor dat frame, alleen met andere naam op, paar ploegmaten hebben dat frame en zijn er tot nu toe zeer tevreden over.
enkel iets anders gespoten waardoor de zadelpen wel wat beter tot zijn recht komt.
maar mooite fiets, wel waarom ook geen derrie's van red genomen? nu heb je enkel nog een derri van force.
tom° schreef:net zoals alle iets minder gekende merken komen de frames van een vrije mal.
Omdat ik voor de shifters en crank maar 40euro moest opleggen (scheelt niet zoveel met de force) en derrie's kosten wel een stuk meer.K'zat nu om eerlijk te zijn al boven mijn budget :/