Dit lees je toch niet elke dag.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/113828/- ... e-A12.html
Verdwaalde wielrenners
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kunnen ze op die foto niet tot 10 tellen.....?
Less is bore
[quote="Daniel1975"]Kunnen ze op die foto niet tot 10 tellen.....?[/quote]
dat is nog niets vergeleken met het commentaar onder het bericht. Heel veel posts van lieden waarvan je je serieus mag afvragen of ze de lagere school ooit afgemaakt hebben.....
Bottom line is trouwens dat de groep op de A12 een ploegje Russen was die aan het trainen waren voor het EK mtb.
dat is nog niets vergeleken met het commentaar onder het bericht. Heel veel posts van lieden waarvan je je serieus mag afvragen of ze de lagere school ooit afgemaakt hebben.....
Bottom line is trouwens dat de groep op de A12 een ploegje Russen was die aan het trainen waren voor het EK mtb.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik kan 't me wel voorstellen dat zoiets je overkomt in een ander land. Ik ben ook wel eens op de Route Napoleon terecht gekomen, stond nergens een bordje dat ik er niet mocht fietsen . Toen toch maar heel hard naar de volgende afrit gereden over de vluchtstrook.
Op Tenerife heb ik dit voorjaar ook meerdere fietsers op de snelweg zien rijden en dat was ook niet echt de bedoeling. Maar ja door de dorp/steden verdwaalde je wel behoorlijk zonder navigatie.
Op Tenerife heb ik dit voorjaar ook meerdere fietsers op de snelweg zien rijden en dat was ook niet echt de bedoeling. Maar ja door de dorp/steden verdwaalde je wel behoorlijk zonder navigatie.
Ik heb al vaker op de snelweg gereden. Twee keer in Spanje en een keer in Frankrijk. Als je de stad uit moet en er staan geen fatsoenlijke borden voor fietsers en je bent al 4 keer fout gereden dan ga je maar de borden voor auto's volgen.
Ik had echt wel in de gaten dat ik fout zat, maar was dat gedoe in de stad op een gegeven moment beu. Dan maar over de snelweg de stad uit en de eerste afrit er weer afrdraaien.
Ik heb geen boete gehad.
Ik had echt wel in de gaten dat ik fout zat, maar was dat gedoe in de stad op een gegeven moment beu. Dan maar over de snelweg de stad uit en de eerste afrit er weer afrdraaien.
Ik heb geen boete gehad.
Live fast; die young. mijn blog