Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Iets te doen hebben in augustus

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 08 jul 2009 13:39

Mart, kent u deze:

Afbeelding

Truste Dude.

jeannelissen
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jul 2009 21:52

jeannelissen 08 jul 2009 14:32

Mart, waarde vriend, mag ik weer mijn rubriek terug in jouw fantastische programma. Dan kan ik mijn oneindige encyclopedische kennis weer etaleren, en de kijker plezieren met mijn bodemloze schatkist vol triviale wetenswaardigheden omtrent het wel en wee van de moderne slavenarbeider van de weg.
Cést incroyable!

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 08 jul 2009 14:51

Zijn twee leraartjes (in ieder geval eentje) die niets meer te doen hebben nu hun kroost met vakantie is....zegt genoeg...
"Try not. Do or do not......there is no try"

smeets
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jul 2009 18:04

smeets 08 jul 2009 14:56

Beste Jean,

Daar moeten we het binnenkort maar eens over hebben, na een degelijke maaltijd met een goed glas wijn. Maar niet nu, niet hier.

De zuchten en aantijgingen zijn niet van de lucht. Vanwaar die rancune? Waarom wordt het mij misgunt om ook eens heerlijk de wind door het resterende haar te voelen gaan? Gezeten op het zadel, pedellent door de polder?

En niets te doen? Het zal u verbazen mijnheer Andromedea, maar het maken van de Avondetappe is geen één nachtijs operatie. Dat vergt veel inspanning. Ik ga dus weer hard aan de slag. Hopelijk heeft u morgen wel nuttige adviezen.
www.martsmeets.nl: Mag ik dat zo zeggen?

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 08 jul 2009 14:58

Als u goed leest ziet u dat het geen advies is maar een conclusie, veel plezier in de zandbak met uw jeugdige vriendjes en vriendinnetjes....
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 08 jul 2009 15:45

andromeda schreef:Zijn twee leraartjes (in ieder geval eentje) die niets meer te doen hebben nu hun kroost met vakantie is....zegt genoeg...


Jij hebt volgens mij ook niet heel veel te doen. Je hebt al van minstens een van de heren op het profiel gekeken, en bovendien tijd genoeg om hierop te blijven reageren. En trouwens dat ene leraartje heeft nog geen vakantie. Die school ligt namelijk in het zuiden des lands.

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 08 jul 2009 15:47

:-)

Jean is in ieder geval een leraar, of hij is in ieder geval zo stom geweest om zich aan te melden met een emailadres van zijn school. (zullen ze blij mee zijn dat hij op naam van de school deze onzin verkoopt).

Misschien is het zelfs wel een en dezelfde leraar die last heeft van een gespleten persoonlijkheid (zal me ook niets verbazen trouwens met al die ettertjes tegenwoordig).
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 08 jul 2009 15:49

@Robbebopper, ik werk vanuit huis in mijn eigen tijd (lekker joh).

Toevallig ook leraar?
"Try not. Do or do not......there is no try"

tarzander
Forum-lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 02 apr 2007 23:25

tarzander 08 jul 2009 15:55

GastheerG schreef:Ik geloof nooit dat het de echte Smeets en Jean zijn:

1) ik twijfel er echt aan of het wel vrienden zijn. Was toch altijd een strijd wie nu de kopman was
2) Smeets vraagt om een advies. Lijkt me eveneens erg onwaarschijnlijk
3) Smeets reageert op wat anderen melden. Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk

Nee ik denk dat het nep is. Maar of het leraren zijn die zich vervelen of een paar studenten die een onderzoekje doen? Jullie kennen dat wel. Met die voorspellingen ACHTERAF.

Ik dacht trouwens dat je 25 posts moest hebben voor je wat mag verkopen? Nu verkopen er twee grote onzin en niet één moderator grijpt in.:D


Ik ga ook niet geloven, dat Mart om iets voor vijven 's middags gaat reageren op een forum tijdens de tour. (ik geloof sowieso eigenlijk niet dat ie op een forum gaat posten, hij maakt namelijk alleen columns om z'n woord te kunnen doen, hij wil namelijk geen repliek)
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

smeets
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jul 2009 18:04

smeets 09 jul 2009 11:15

Heren, heren, wat een aantijgingen, het is beschamend.

Maar ik ben er uit. Het wordt een hersenfiets, een Cervélo. Een S3. Nu op zoek naar een wiel met voldoende spaken. Hamer, bedankt voor de tip.

Volgens mijnheer Vroomen zijn die Zipps, die ritssluitingswielen, helemaal hip. Maar gisteren zat ik met Erik aan tafel, en die prees de wielen die ze bij Milram hadden helemaal de hemel in. Zo licht, als je ze niet aan je fiets vast zet, vliegen ze vanzelf de lucht in. Ge-wel-dig.

Wat denken jullie? Ervaringsdeskundigen?
www.martsmeets.nl: Mag ik dat zo zeggen?

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2862
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 09 jul 2009 12:12

GastheerG schreef:
Ik dacht trouwens dat je 25 posts moest hebben voor je wat mag verkopen? Nu verkopen er twee grote onzin en niet één moderator grijpt in.:D


Zo denk ik er ook over!

Mag je trouwens zomaar iemand anders zijn identiteit aannemen?

Plaats reactie