Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

heren body

roderaaf
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 11 mei 2007 05:34

roderaaf 26 jun 2009 02:39

Ben op zoek naar een heren body. Iemand een tip? Voor zover ik weet heeft alleen Assos een Chronosuit. maar deze kan ik alleen vinden op de de Assos site.
RR
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.

rnsto
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 mei 2009 17:05

rnsto 26 jun 2009 03:11


roderaaf
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 11 mei 2007 05:34

roderaaf 27 jun 2009 02:31

@rnsto
Dank voor de reactie, is wel een hele mooie van Assos maar die prijs!!!
RR
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.

ariejee
Forum-lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 29 jan 2009 19:15

ariejee 27 jun 2009 08:32


roderaaf
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 11 mei 2007 05:34

roderaaf 30 jun 2009 05:27

@ariejee
Heb een body besteld bij Jollywear, mooie rood /zwarte met weinig tekst
met dank RR
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 30 jun 2009 11:15

roderaaf schreef:@ariejee
Heb een body besteld bij Jollywear, mooie rood /zwarte met weinig tekst
met dank RR


Laat even weten hoe vlot de afhandeling van je bestelling is verlopen. Ze hebben daar hele mooie shirts. Oh ja, en hoe de maatvoering is. (Italiaans klein?)

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 01 jul 2009 16:59

ik heb via amzon.co.uk bij jollywear besteld. Dit is goedkoper dan direct bij hen (alleen is niet de gehele winkel beschikbaar). Ik heb op dinsdag besteld en had de kleding op de maandag (dus binnen 6 dagen binnen). Dit had sneller gekund als DHL mee had gewerkt, daar zij de vrijdag al een eerste aflevering hebben geprobeerd. Uiteindelijk heb ik het maar zelf bij DHL opgehaald.
De maatvoering is Italiaans. Dus voor mij geldt een maatje groter dan normaal.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de stoffen. Moest wel even wennen aan de zeem (ben Assos gewend) maar dat zit nu prima. In eerste instantie had ik het idee dat de stoffen niet heel sterk waren. Tegendeel heb ik nu ondervonden. Prima spul.
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 01 jul 2009 22:01

roro27 schreef:ik heb via amzon.co.uk bij jollywear besteld. Dit is goedkoper dan direct bij hen (alleen is niet de gehele winkel beschikbaar). Ik heb op dinsdag besteld en had de kleding op de maandag (dus binnen 6 dagen binnen). Dit had sneller gekund als DHL mee had gewerkt, daar zij de vrijdag al een eerste aflevering hebben geprobeerd. Uiteindelijk heb ik het maar zelf bij DHL opgehaald.
De maatvoering is Italiaans. Dus voor mij geldt een maatje groter dan normaal.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de stoffen. Moest wel even wennen aan de zeem (ben Assos gewend) maar dat zit nu prima. In eerste instantie had ik het idee dat de stoffen niet heel sterk waren. Tegendeel heb ik nu ondervonden. Prima spul.


Klinkt heel positief dus allemaal. En vwb de maat? Vergelijkbaar met welk merk?

xinram
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 feb 2006 16:58

xinram 01 jul 2009 23:42

Afbeelding
Nou, heb me het bovenstaande setje aangekocht op de website van jollywear en heb een luisterend oor gehad voorwat betreft het advies gegeven door forumleden ivm maatuitvoering.
Anders past M, nu gegaan voor L en moet zeggen truitje past me perfect, enkel de bibshort vind ik nogal short van bibs, aan de kont en de lont prachtig passend ,maar is toch korter van beentjes dan andere merken.
Looks 100%
Levertijd 10 dagen,verstuurd met DHL

Plaats reactie