Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

opgelicht door een forumlid?

peteri200
Forum-lid

peteri200 21 jun 2009 12:20

Het vervelende gevoel bekruipt mij dat ik ben opgelicht door een forumlid. ik was op zoek naar een crankstel voor een singlespeed fiets. via de pm werd mij 1tje aangeboden. alles goed en wel dus ik het geld overgemaakt en via pm bevestigd gekregen dat het bedrag ontvangen was en dat het pakje afgelopen zaterdag op de post zou gaan. maar nu dus nog steeds niks ontvangen. ik heb al diverse pm's gestuurd maar geen reactie meer. het gaat niet echt om een gigantisch bedrag maar het is toch vervelend. wat nu te doen??

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 21 jun 2009 12:27

Misschien heeft het bewuste forumlid een computer storing.
Heeft hij of zij geen telefoonnummer of adres bij je achtergelaten?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 jun 2009 12:29

Kan je z'n naam even PB'en, dan stuur ik je z'n e-mail adres terug.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

peteri200
Forum-lid

peteri200 21 jun 2009 12:34

tsja computerstoring hij heeft mij per pm bevestigd dat het zaterdag op de post zou gaan. en om iets op de post te doen heb je niet echt een pc nodig.

chevalier
Forum-lid

chevalier 21 jun 2009 15:10

Ken een winkel in Zwanenburg, die hebben ook moeite met spullen verzenden met name wielen. (Ze hebben gister een nieuwe verzendpoging ondernomen naar mij adres)
Michien is het wel zoekgeraakt, alles kan toch.

masterb
Forum-lid

masterb 21 jun 2009 15:18

Als je contact met hem kan krijgen moet je vragen of hij het trace nummer van de zending nog heeft of het bonnetje. Dan weet je al snel genoeg of hij het heeft verzonden ja of nee.
Ik zou niet zo snel iets anders kunnen verzinnen...

misternochain
Forum-lid

misternochain 21 jun 2009 15:20

Met de post ... dat klinkt niet goed!

Tijd terug een zadel verkocht aan iemand, alles afgehandeld, het op de post gedaan en hij heeft het zadel nooit weten toekomen. Dan maar met het traceernummer naar de post, daar kreeg ik te horen dat het al na 3 dagen geleverd was ... als ik dan zei dat het nooit is toegekomen begonnen ze mij daar bijna uitkakken: Meneer het staat hier op de computer dat het die dag is uitgeleverd, wij kunnen u niet meer helpen.
Uiteindelijk heb ik en ook de koper met het traceernummer een paar keer de post afgelopen maar tis nooit boven water gekomen.
Stevens SLC Team Ultegra SL

peteri200
Forum-lid

peteri200 21 jun 2009 18:11

jah ok dat zou allemaal kunnen natuurlijk, maar ik krijg helemaal geen contact meer met de verkoper sinds 12 juni is het stil.

peteri200
Forum-lid

peteri200 26 jun 2009 20:03

misschien heeft het toch geholpen. Ik heb nog geen enkele reactie ontvangen van de verkoper, maar gisteren heb ik wel mijn spullen binnen gekregen. dus ja het is niet gegaan zoals ik gewent ben dat het gaat, maar gelukkig niet echt opgelicht dus.

rhalff
Forum-lid

rhalff 26 jun 2009 21:02

[quote="Mister No Chain"]Met de post ... dat klinkt niet goed!

Tijd terug een zadel verkocht aan iemand, alles afgehandeld, het op de post gedaan en hij heeft het zadel nooit weten toekomen. Dan maar met het traceernummer naar de post, daar kreeg ik te horen dat het al na 3 dagen geleverd was ... als ik dan zei dat het nooit is toegekomen begonnen ze mij daar bijna uitkakken: Meneer het staat hier op de computer dat het die dag is uitgeleverd, wij kunnen u niet meer helpen.
Uiteindelijk heb ik en ook de koper met het traceernummer een paar keer de post afgelopen maar tis nooit boven water gekomen.[/quote]

Er is wel een kans dat het dan zonder bericht bij een van de buren ligt.
Althans dat is bij mij wel gebeurd, de status was afgeleverd bij geadresseerde via track & trace, maar geen pakket en ook geen briefje dat het bij de buren is afgeleverd.

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 26 jun 2009 21:14

Ik hebn laatst ook langer dan verwacht moeten wachten op een pakketje van een forumlid. Uiteindelijk toch ales netjes gekregen. Bij TNT zijn ze ook niet altijd even snel....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie