Oakley Radar
-
- Forum-lid
Wat zou ik kiezen ?
Een Oakley Radar of een Rudy Project Sportmask ???
De prijs is natuurlijk wel een behoorlijk verschil , maar het gaat me om de lenzen!
welke laten het minste licht door?
Det sportmask frame past mij het beste, maar ik heb al veel geklaag gehoord over de lens.
Grtjs Ruben
Een Oakley Radar of een Rudy Project Sportmask ???
De prijs is natuurlijk wel een behoorlijk verschil , maar het gaat me om de lenzen!
Det sportmask frame past mij het beste, maar ik heb al veel geklaag gehoord over de lens.
Grtjs Ruben
-
- Forum-lid HC
Pro-Cycling schreef: welke laten het minste licht door?
Een slaapmasker laat het minste licht door en is veel goedkoper!
Alle Gekheid op een stokje:
Ik heb zowel een Fire Iridium, Red Iridium op mijn Mframe en een iets lichtere Positive Red op mijn radar. Die eerste 2 rond de 15% lichtdoorlating en zijn al heel donker naar mijn norm. Ik kan met de Fire Iridium alleen maar rijden met felle zon, als het tijdens het rijden bewolkt wordt en ik rij in bebost gebied dan vind ik het echt te donker.
Een "Black Iridium" Lens zit op 10% en is een van de goedkopere op de Radar en een "Black Iridium Polarized" zit op 9% en is de donkerste en ook een van de duurste lens voor de Radar. Ik denk dat deze lenzen alleen bruikbaar zijn met felle zon in zuidelijkere landen of in het hooggebergte.
-
- Forum-lid
Okk, bedankt voor de informatie!
kben vandaag gaan kijken en de Special Edition Italia kost 230 euro het gewoon model 220 euro ! met gewone glazen!
Is dit te veel?
kben vandaag gaan kijken en de Special Edition Italia kost 230 euro het gewoon model 220 euro ! met gewone glazen!
Is dit te veel?
-
- Forum-lid
Goh dat zijn de gangbare prijzen in de brillenwinkels. Vaak vind je een stuk goedkoper op ebay (al schrikt dit soms wat af) of op eventueel op dit forum.
Ik zou zeggen zoek wat, hou je ogen open en je vind goedkoper...
Ik zou zeggen zoek wat, hou je ogen open en je vind goedkoper...
-
- Forum-lid
Je hebt gelijk maar het is de levenslange garantie die mij vooral aanstaat dan betaal ik graag wat meer hoor
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je betaald alleen 1,5 tot 2 keer zoveel in een winkel. Ik weet niet wat jij van die garantie verwacht, maar de Oakleys die ik zie sneuvelen is 9 van de 10 keer geen garantie. Brillen die in de koers naar toeschouwers worden gegooid en dan terug waaien 't peleton in, krassen komen vanzelf op 't glas.
Welke glazen je fijn vind is gewoon heel persoonlijk. Voordat ik m'n G26 lens had reed ik heel vaak met Gold iridium als 't bewolkt was, heerlijk beeld. Nu is 't meestal de G26 als 't zwaar bewolkt is. Ik heb geen last van 't kleurverschil wat in een G26 lens zit, maar sommige andere vinden 't vreselijk.
Welke glazen je fijn vind is gewoon heel persoonlijk. Voordat ik m'n G26 lens had reed ik heel vaak met Gold iridium als 't bewolkt was, heerlijk beeld. Nu is 't meestal de G26 als 't zwaar bewolkt is. Ik heb geen last van 't kleurverschil wat in een G26 lens zit, maar sommige andere vinden 't vreselijk.
Pro-Cycling schreef:het gaat me om de lenzen!
Wat voor lenzen gebruik je nu dan?
Om te fietsen vind ik te donkere lenzen zwaar ruk, en bovendien nergens voor nodig: je zit toch met je hoofd omlaag en asfalt reflecteert (itt sneeuw of water) nauwelijks.
Voor mij liever G30 dus, ik draag mn Gold Iridium echt zelden.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Levenslange garantie stelt idd niet veel voor en is die MEERprijs echt niet waard...
Beschadiging is toch altijd voor de consument.
Beschadiging is toch altijd voor de consument.
-
- Forum-lid
productiefouten lijkt me ook sterk bij een plastic brilletje..
Gewoon kiezen welke je mooi vindt, lekker zit en tjah lenzen moet je uiteindelijk ook zelf weten.. kan ook altijd later andere lens aanschaffen.
Gewoon kiezen welke je mooi vindt, lekker zit en tjah lenzen moet je uiteindelijk ook zelf weten.. kan ook altijd later andere lens aanschaffen.
www.walstock.nl voor scherpe oakley prijzen. Ik meen standaard 25% korting op alle modellen......
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
in wijnegem shopping center kan je een verzekering nemen voor 20 euro die 2 jaar geldig is, en als er dan krassen in je glazen zitten of op je frame, dan krijg je gewoon een ander. Heb dit al eens gedaan vlak voor de 2 jaar omwas er perongeluk op getrapt en kreeg een nieuwe
koersen is als ne penis, altijd kei hard, maar veel te kort