Allen,
Ik ben van plan om in juli te gaan (race)fietsen in de alpen, is er iemand die mee wil? de datum en duur kunnen we nog bepalen, vervoer geen probleem.
ik hoor het wel, Groet Ronald
alpen, juli 2009, wie gaat er mee??
[quote="Rimshot"]Allen,
Ik ben van plan om in juli te gaan (race)fietsen in de alpen, is er iemand die mee wil? de datum en duur kunnen we nog bepalen, vervoer geen probleem.
ik hoor het wel, Groet Ronald[/quote]
Niet dat ik van plan ben om mee te gaan, maar het lijkt me handig om eerst iets over je verwachtingen te vertellen. Wil je bv dagelijks 75 km rijden of 150 km? Wil je gem 2 cols rijden of 4 cols? Wil je gewoon relaxed naar boven rijden of een scherpe tijd neerzetten? Wat is je eigen niveau? Rijd je de Stevio in 1,5 uur naar boven of 3 uur?
Het lijkt me voor een geslaagde vakantie toch wel van belang dat je toekomstige reispartner een beetje aansluit bij je verwachtingen. Alvast veel reisplezier gewenst.
ik hoor het wel, Groet Ronald[/quote]
Niet dat ik van plan ben om mee te gaan, maar het lijkt me handig om eerst iets over je verwachtingen te vertellen. Wil je bv dagelijks 75 km rijden of 150 km? Wil je gem 2 cols rijden of 4 cols? Wil je gewoon relaxed naar boven rijden of een scherpe tijd neerzetten? Wat is je eigen niveau? Rijd je de Stevio in 1,5 uur naar boven of 3 uur?
Het lijkt me voor een geslaagde vakantie toch wel van belang dat je toekomstige reispartner een beetje aansluit bij je verwachtingen. Alvast veel reisplezier gewenst.
Geen enkele col is zwaar, het ligt aan de renner (maar er zijn uitzonderingen).
Ik ben een aantal keer naar de alpen geweest, alpe du heuz in iets meer dan een uur, maar het gaat mij vooral om het fietsen, niet zozeer om top tijden. gewoon 1 of 2 weken lekker hoogte meters maken. hoeveel ik per dag wil fietsen zien we wel op de dag zelf, gewoon een mooie route uitstippelen en genieten van de omgeving en tegelijk lekker sportief bezig zijn.
Iets over me zelf is misschien ook wel handig.
29 jaar
fiets vanaf m'n 14e
laatse tijd veel op mtb
maar nu de alpen in zicht komen pak ik graag weer de racefiets.
Maar idd onbevangen ben ik.
Groet Ronald
Iets over me zelf is misschien ook wel handig.
29 jaar
fiets vanaf m'n 14e
laatse tijd veel op mtb
maar nu de alpen in zicht komen pak ik graag weer de racefiets.
Maar idd onbevangen ben ik.
Groet Ronald
Ik ben in week 30 in de alpen en ergens rond Annecy. Wil graag in de eerste helft van de week col du Galibier en Alpe d'Huez op.