Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Hulp gevraagd!

debuffel
Forum-lid

debuffel 09 jun 2009 23:47

Hallo allemaal.
Ik heb hulp nodig van een aantal oplettende fietsers.
Het gaat om het volgende: tijdens de Amstel Gold Race ben ik dusdanig hard gevallen dat verder rijden onmogelijk was: fiets kapot.
Teruggekomen op de camping moest ik natuurlijk wel mijn stuurbodje en bike chip inleveren.
Ik dus op de HEMA vouwfiets in gewone kleding de Cauberg op.
Eerst was het plan te gaan lopen, maar ja....
Aangezien de Bike chip in mijn binnenzak zat, ben ik niet geregistreerd en heb ik dus geen finishfilmpje.
Kan iemand zich herinneren dat hij met mij, of in mijn buurt, door de finish is gereden? En heb jij wel een filmpje?
Doe me een lol en mail me even je gegevens door. Dan kan ik mezelf tenminste zien finishen op de vouwfiets in spijkerbroek met AC/DC pet.
Mijn mail:renzeschat@hotmail.com

Alvast bedankt!

wielerrevue
Forum-lid

wielerrevue 10 jun 2009 13:48

[quote="De Buffel"]Hallo allemaal.
Ik heb hulp nodig van een aantal oplettende fietsers.
Het gaat om het volgende: tijdens de Amstel Gold Race ben ik dusdanig hard gevallen dat verder rijden onmogelijk was: fiets kapot.
Teruggekomen op de camping moest ik natuurlijk wel mijn stuurbodje en bike chip inleveren.
Ik dus op de HEMA vouwfiets in gewone kleding de Cauberg op.
Eerst was het plan te gaan lopen, maar ja....
Aangezien de Bike chip in mijn binnenzak zat, ben ik niet geregistreerd en heb ik dus geen finishfilmpje.
Kan iemand zich herinneren dat hij met mij, of in mijn buurt, door de finish is gereden? En heb jij wel een filmpje?
Doe me een lol en mail me even je gegevens door. Dan kan ik mezelf tenminste zien finishen op de vouwfiets in spijkerbroek met AC/DC pet.
Mijn mail:renzeschat@hotmail.com

Alvast bedankt![/quote]

Waarom zou je in godsnaam jezelf willen zien op een vouwfiets mét AC/DC pet op?

Plaats reactie