Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Column van Maurits

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 13 mar 2011 12:22

ik vind de drie columnisten van Fiets doorgaans niet echt heel goed. Louise is de laatste tijd sterker dan vroeger. Winnen lees ik zelden en Maurits heeft af en toe een aardige kijk op ons fietsers maar slaat meestal in mijn ogen de plank volledig mis.

Het probleem met Winnen is dat hij stukjes MOET schrijven omdat hij ervoor betaalt krijgt en dat lees ik er te vaak in door. ff snel snel een stukje in elkaar flansen. Ik lees ze zelden nog echt.
Louise heeft de laatste tijd aardige stukjes maar ik heb ook vaak gedacht. Daar heb je die vrouw weer die al te nadrukkelijk wil laten zien dat ze haar mannetje staat tussen ons fietsers. Het lijkt wel alsof ze een minderwaardigheidscomplex aan het vrouw-zijn heeft.
Maurits is geen fietser en dat zegt eigenlijk genoeg

Ik scan alle drie de columnisten even. Van Winnen lees ik maar een paar zinnen. Louise en Maurits lees ik even snel door. Soms beklijft het maar helaas voor de columnisten; meestal niet.
Live fast; die young. mijn blog

diogenes
Forum-lid

diogenes 13 mar 2011 12:49

Dat Maurits geen fietser zou zijn, is niet waar, want ik fiets regelmatig met hem en weet dat hij een heel behoorlijk aantal km rijdt per jaar. Meer dan de meeste FIETS lezers, denk ik.
Velgenfluisteraar

Florezido

jeroennl
Forum-lid

jeroennl 13 mar 2011 12:58

In de laatste fiets staat toevallig wel een leuke column van hem.

wizzkaz
Forum-lid

wizzkaz 30 apr 2011 17:42

De oplettendste lezers moeten het opgemerkt hebben. Geen column van Maurits in het meinummer. De column die ik geschreven had is niet in het magazine geplaatst, maar op mijn weblog is hij wel te lezen. Net als een aantal van mijn oudere columns die wel in FIETS gestaan hebben.

Maurits

http://wizzkaz.web-log.nl/foute_teksten ... _magazine/

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 30 apr 2011 17:49

[quote="wizzkaz"]De oplettendste lezers moeten het opgemerkt hebben. Geen column van Maurits in het meinummer. De column die ik geschreven had is niet in het magazine geplaatst, maar op mijn weblog is hij wel te lezen. Net als een aantal van mijn oudere columns die wel in FIETS gestaan hebben.

Maurits

http://wizzkaz.web-log.nl/foute_teksten ... _magazine/[/quote]

Voor mij moet een column prikkelend, uitdagend zijn en een vraag bij mij achterlaten waar ik nog eens over nadenk. Dat is bij deze column niet het geval en ik begrijp dan ook wel waarom de redacteur eea niet heeft geplaatst.
What makes the boat go faster?

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 30 apr 2011 19:43

Maurits is bladvulling en gelukkig heeft de hoofdredacteur dat ook ingezien. Inpakken en wegwezen. Next!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 30 apr 2011 19:44

Ik heb even de column gelezen maar ik heb tov de vorige column niets nieuws gelezen. Toen prikkelde het al niet en nu weer niet. Het verbaast mij niet echt dat FIETS de column niet geplaatst heeft.

Misschien moet wizzkaz een ander soort column uit gaan proberen om ons aan het denken te zetten of ander publiek zoeken.
Live fast; die young. mijn blog

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 30 apr 2011 20:14

+1
Voegt niks toe, en al helemaal niet tov de vorige column.
Less is bore

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 01 mei 2011 00:58

+1
De wegen van een hoofdredacteur zijn in dit geval, na het lezen, niet ondoorgrondelijk.
"Try not. Do or do not......there is no try"

intersantos
Forum-lid

intersantos 01 mei 2011 23:43

En ook deze column van 'meneer' Maurits druipt weer van het narcisme. Goeie beslissing om niet te plaatsen. Nooit meer terug laten komen, ruim baan voor Flavio!

floepert99
Forum-lid

floepert99 02 mei 2011 16:16

Gerechtigheid :-)

Laat Flavio het maar eens proberen, zijn eerste bijdrage was alvast de moeite waard !
http://www.transpirinaika.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

corniel
Forum-lid HC

corniel 02 mei 2011 16:44

[quote="wizzkaz"]De oplettendste lezers moeten het opgemerkt hebben (..)

http://wizzkaz.web-log.nl/foute_teksten ... _magazine/[/quote]
@Wizzkaz: moedig om je hier te melden. Los van deze moedigheid: ik vind je column die is afgewezen ook niet sterk. Typeringen als narcistisch gaan me wat ver, maar ik vraag me vooral af: waarom zou ik dit willen lezen? Het is niet prikkelend, niet spitsvondig, en niet bondig.

Als je je baantje als columnist wilt behouden zou ik iets aan je stijl bijschaven. ;)

Plaats reactie