Sram S60 wielen met Campagnolo body ?
Gasten.... gewoon fietsen die marmotte. kilo meer of minder ga je echt niet voelen ofzo. Is meer de hobbie om het zo licht mogelijk te maken. Heb vorig jaar nog 2 weken in de alpen rondgefietst op mn 13 jaar oude pina van ruim 10 kilo. Fietste perfect. Dit jaar met de giant geweest van 8 kilo en rijdt ook perfect..
Allemaal tussen de oortjes
Allemaal tussen de oortjes
Pino76 schreef:..... zorgen dat de rest licht is...... dan heb je nog een hoop te doen..
huh? 7,2 kilo inclusief pedalen & alles.. nu zelfs stuur lager en pen afgezaagd & compact zit erop, scheelt ook weer een paar gram..
[img=http://i21.photobucket.com/albums/b299/ ... MG0884.jpg]
@bikerarno.... je kan ook de wielen vervangen voor een setje lightweight wielen, scheelt weer 600 gram. ken nog wel iemand die ze wil verkopen...
je kan ook zelf 2 kilo afvallen, scheelt een hoop geld.
7,2 kg is niet veel, wat wegen de pedalen ?
je kan ook zelf 2 kilo afvallen, scheelt een hoop geld.
7,2 kg is niet veel, wat wegen de pedalen ?
trainen is voor talentloze....
Ik kan lightweights ook lenen maar ik heb niet zo'n zin in tubes. Daar ben ik namelijk niet bekend mee..
Met tubes scheelt misschien nog meer dan 600 gram?
Gewicht pedalen weet ik eerlijk gezegd niet, maar weet wel dat bij speedplay de pedalen relatief licht zijn maar de schoenplaten relatief zwaar (het gewicht verplaatst zich naar de schoenplaten)
2 kilo afvallen gaat echt niet meer lukken..
Met tubes scheelt misschien nog meer dan 600 gram?
Gewicht pedalen weet ik eerlijk gezegd niet, maar weet wel dat bij speedplay de pedalen relatief licht zijn maar de schoenplaten relatief zwaar (het gewicht verplaatst zich naar de schoenplaten)
2 kilo afvallen gaat echt niet meer lukken..
- amclassic-fan
- Forum-lid HC