Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Schwalbe Ultremo
Die waren we al eens tegengekomen in het topic over fietsen van 4000-4500...
Als je het topic over Ultremo's leest zal je zien dat er ook fietsers zijn die geen problemen met deze band hebben. Beetje onzinnig dus om iemand die met goede bedoelingen wat wil verkopen af te kraken.
Daarnaast staat in het "te koop regelement":
- alleen topic-gerelateerd antwoorden. Onzinnige reacties, meningen over aangeboden goederen, over de vraagprijs of onvolledige te koop topics worden verwijderd.
Daarnaast staat in het "te koop regelement":
- alleen topic-gerelateerd antwoorden. Onzinnige reacties, meningen over aangeboden goederen, over de vraagprijs of onvolledige te koop topics worden verwijderd.
[quote="K.J."]5 reacties maar niemand die interresse heeft?[/quote]
6 en mijn eerste reactie bevat een best zinvolle vraag; welke kleur hebben ze.
6 en mijn eerste reactie bevat een best zinvolle vraag; welke kleur hebben ze.
kleur staat volgens mij in de advertentie (zwart, zie link)
Overigens heb ik mijn Ultremo's al 1400 km onder mn fiets liggen in droog en nat weer over asfalt en grindpaden (incl Gold Race en 100 km kasseien in Vlaanderen) en heb nog geen enkele keer lek gereden. Ze slijten inderdaad wat sneller maar daar is het ook een zachte compound voor. Dus wat mij betreft prima (Ultremo R in rood).
Overigens heb ik mijn Ultremo's al 1400 km onder mn fiets liggen in droog en nat weer over asfalt en grindpaden (incl Gold Race en 100 km kasseien in Vlaanderen) en heb nog geen enkele keer lek gereden. Ze slijten inderdaad wat sneller maar daar is het ook een zachte compound voor. Dus wat mij betreft prima (Ultremo R in rood).