Lange witte sokken
Wit/Zwart, Kort/Lang ... inderdaad niet erg belangrijk ...
... maar ondertussen: details maken het geheel. Ik ben recentelijk overgestapt van grijs (passend bij mijn Cannondale shirt) naar blauw (passend bij onze wielerclub).
Van die blauwe heb ik dan weer zomersokken (20C plus) en lente/herfst sokken (10C-20C) ... merk Assos.
Klinkt stom ... maar toch ...
... maar ondertussen: details maken het geheel. Ik ben recentelijk overgestapt van grijs (passend bij mijn Cannondale shirt) naar blauw (passend bij onze wielerclub).
Van die blauwe heb ik dan weer zomersokken (20C plus) en lente/herfst sokken (10C-20C) ... merk Assos.
Klinkt stom ... maar toch ...
-
- Forum-lid
Och jongentjes toch,hoe oud zijn jullie?
Beetje treiteren als iemand zich kritisch uitlaat over witte sokken.
De wielrenwereld is concervatief,en de jongentjes een beetje macho,althans het grosso modo!
Maar goed het deerd mij niet niet hoor,het zegt meer over jullie onvolwassenheid.
Jullie moeten nog veel leren!
Beetje treiteren als iemand zich kritisch uitlaat over witte sokken.
De wielrenwereld is concervatief,en de jongentjes een beetje macho,althans het grosso modo!
Maar goed het deerd mij niet niet hoor,het zegt meer over jullie onvolwassenheid.
Jullie moeten nog veel leren!
Ga toch fietsen...
Ik heb nu zwart-grijze sokken want die passen mooi bij mijn fiets en schoenen. Volgend jaar koop ik nieuwe schoenen en liefst van die lakleren sidi's Rode lakleren sidi's, dan zijn witte sokken wel netjes! Oja, Michael mag ik als vrouw zijnde dan wel macho (?) en onvolwassen zijn?
Wel beetje rood in de sok terug laten komen he, dat is nog ietwat gesoigneerder.
Zoiets misschien: http://www.sockguy.com/product1615.html
Zoiets misschien: http://www.sockguy.com/product1615.html
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
Ja wel mooi, maar ik wil ook niet te veel rood want dan verdwijnt mijn fiets op de achtergrond omdat die grijs-zwart is. Maar goed dat is voor volgend jaar, dit jaar heb ik al wel genoeg leuke spulletjes en anders heb ik niets meer om naar uit te kijken!
Ik vond de outfit van de vorige fiets wel leuk trouwens, dat Italiaans pakje op die (mijn) Colnago, dat waren toch witte sokken met een Italiaas randje.
Ik vond de outfit van de vorige fiets wel leuk trouwens, dat Italiaans pakje op die (mijn) Colnago, dat waren toch witte sokken met een Italiaas randje.
Michael2757 schreef:jaja witte sokken,die ga ik dus niet dragen,nee ik ga voor zwarte ja mooie zwarte,en dan was ik ze met robijn voor zwart,want wat zwart is moet zwart blijven.
Is minder problematisch dan witte sokken die wit moeten blijven,en ja ik vind wit voor mannen zo ongelovelijk truttig.
En met de mode doe ik toch al sowieso niet mee,dus ook niet in het wielrennen.
Je mag het allemaal wat belachelijk vinden hier, je bent ondertussen wel al behoorlijk wat posts bezig over je eigen sokjes... al zijn het dan nu net zwarte.
Ik begrijp overigens niet wat er zo moeilijk is aan witte sokken wit houden. Ik heb hier zelfs een paar sokken dat ik al meer dan 5 jaar heb: ze spannen nog net alsof ze nieuw waren en zijn nog even spierwit... en ja, ik draag ze geregeld en worden dus ook vaak gewassen. Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat het wit houden van sokken voor iemand een probleem kan zijn.
Spelling is niet je sterke punt, overigens? Ik vraag me dus af wie nogal wat bij te leren heeft.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Weet er iemand of je soms de kousen van Lance Armstrong kunt kopen, of andere vrij hoge zwarte ergens?