Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een balhoofd met onderstaande specificatie:
Th industries
1’ACB36x36
372
Buitendiameter is 38,5mm
Binnendiameter is 27,2mm
Ik heb iets gevonden maar weet niet op dit dezelfde specificatie is:
BALHOOFD ORBIT I 36X36 1 1/8
ORBIT I HEADSET
1/8" 36º/36º angular contact bearings
For 45mm OD headtube
7075/T6 crown race
Stack height 16+1=17
Wie kan mij zeggen of dit balhoofd past?
bvd
balhoofd
-
- Forum-lid
Nee, zeker past dat niet. Je hebt op een andere plaats ook al die vraag gesteld. Je hebt een 1 inch voorvork en daarvoor ga je naar een wielerzaak met de lagers. 11/8" past dus zeker niet. Orbit is een model van FSA. Niemand zal je wat anders zeggen! TH maakt miljoenen lagers voor de hele wereld. Dat is onbelangrijk. de binnenste en buitenste contacthoek van 36 graden dat is essentieel.
edit Jopieklep: hij denkt misschien dat losse lagers goedkoper zijn. niets is minder waar. bovendien zijn de originele lagers altijd van hele lage kwaliteit. Wil je betere, wel aan te raden, waarom zijn ze anders al kapot?, dan kost het geld. Dus nog even zoeken!
edit Jopieklep: hij denkt misschien dat losse lagers goedkoper zijn. niets is minder waar. bovendien zijn de originele lagers altijd van hele lage kwaliteit. Wil je betere, wel aan te raden, waarom zijn ze anders al kapot?, dan kost het geld. Dus nog even zoeken!
Waarom wil je persee die lagers dan? Je zegt dat je een balhoofd zoekt ik neem aan een complete set? Als je een complete set koopt zitten daar ook de baseplate en die bovenste conische ring bij. In dat geval maakt het niet uit welke lagers je hebt, omdat de hoek hetzelfde is als je base plate en conische ring. Zolang je maar een 1 "set hebt met de juiste hoogte. toch? Trouwens lijkt die aanduiding verdacht veel op die van de BBB turnaround headset....