Elite Jossa
Hallo,
Waarschijnlijk hebben jullie ook allemaal al de reclame gezien van de nieuwe Elite bidons. Degene waarbij een giraffe staat te drinken. Volgens mij is de naam van die bidons de Elite Jossa, maar ik kan het ook verkeerd hebben omdat ik ze namelijk nergens kan vinden.
Wie weet waar ze online te koop zijn en heeft al iemand ervaring met deze bidons?
Waarschijnlijk hebben jullie ook allemaal al de reclame gezien van de nieuwe Elite bidons. Degene waarbij een giraffe staat te drinken. Volgens mij is de naam van die bidons de Elite Jossa, maar ik kan het ook verkeerd hebben omdat ik ze namelijk nergens kan vinden.
Wie weet waar ze online te koop zijn en heeft al iemand ervaring met deze bidons?
Eerst het spulletje, dan het knulletje... of is het andersom?
Ik weet niet hoe jij zoekt maar de 1e hit op google geeft al een positieve hit...
![Afbeelding](http://www.roadcyclinguk.com/news/images/Elite-Jossa_lo.jpg)
en o.a. bij bike-components.de te koop
![Afbeelding](http://www.roadcyclinguk.com/news/images/Elite-Jossa_lo.jpg)
en o.a. bij bike-components.de te koop
andromeda schreef:Shimano (de verdeler van Elite in Ned) heeft ze nog niet op voorraad, komen volgende week binnen.
Dat zal de reden zijn dat niemand er nog ervaring mee heeft.
Nog even geduld hebben dus...... wel grappig, afgelopen maanden al diverse advertenties over deze nieuwe bidons gezien, beetje te vroeg blijkt.
Eerst het spulletje, dan het knulletje... of is het andersom?
Ik heb de bidons anderhalve maand geleden besteld bij Stappenbelt en heb ze vorige week opgehaald. Ik heb ze nu twee maan gebruikt. Ik moet zeggen dat het systeem even wennen is maar het werkt wel perfect. De drank komt er goed uit en lekt niet. Het enige wat lastig is .....het laatste restje uit de bidon krijgen. Tot nu toe nog niet gelukt en ik denk ook niet dat dit gaat lukken.
Conclusie: Prima bidon
Conclusie: Prima bidon
Ik heb de advertentie een paar keer in Fiets en wieler revue zien staan volgens mij, je ziet een Giraffe met gespreide poten uit een plas drinken om te illustreren dat drinken moeilijk kan zijn. Ik heb ze laatst bij Salden in de kelder zien staan maar niet meegnomen (nog een bidon naast de 20 die staan te wachten levert thuis vast commentaar op
) Maar afgezien daarvan ben ik benieuwd of iedereen hier dan zo'n last heeft van lekkende bidons, ik vind dat eigenlijk de laatste jaren wel meevallen, en het drinktuit systeem op de tacx bidons geeft mij nou niet het gevoel dat ik moeilijk kan drinken..
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)