Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

mavic achterwiel

robin_cubeams
Forum-lid

robin_cubeams 14 mei 2009 00:20

wie o wie weet:

wanneer je bij mavic een achterwiel van een ksyrium es laat overspaken
je deze exact hetzelfde terug krijgt; ik bedoel dus met de rode spaak en dezelfde stikers zoals helium edition e.d. ???
CYCLOTEAM.NL
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)

hoorn
Forum-lid

hoorn 14 mei 2009 11:19

Je mag er van uit gaan dat je in ieder geval de rode spaak terug krijgt. Of het met de stickers gaaat lukken weet ik niet. Ik ben op dit moment een poging aan het wagen om de spaaksticker die in mijn CC SLR zat te achterhalen. Deze zat blijkbaar niet helemaal goed vast en was na een eerste tocht met deze wielen zo stoffig en vies geworden dat ie niet meer wilde plakken.

Ik ben benieuwd of dit gaat lukken. Je zou natuurlijk vooraf ook even bij Mavic kunnen informeren. Ik heb hier wel het mailadres van de importeur: Mavic
Pinarello FP Paris, Ultegra SL Compact, Mavic Cosmic Carbone SLR, Conti GP 4000S
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;

jeanke
Forum-lid

jeanke 17 mei 2009 12:25

Hoorn schreef:Je mag er van uit gaan dat je in ieder geval de rode spaak terug krijgt. Of het met de stickers gaaat lukken weet ik niet. Ik ben op dit moment een poging aan het wagen om de spaaksticker die in mijn CC SLR zat te achterhalen. Deze zat blijkbaar niet helemaal goed vast en was na een eerste tocht met deze wielen zo stoffig en vies geworden dat ie niet meer wilde plakken.

Ik ben benieuwd of dit gaat lukken. Je zou natuurlijk vooraf ook even bij Mavic kunnen informeren. Ik heb hier wel het mailadres van de importeur: Mavic

Ik kan je garanderen dat je telkens terug een originele velg terug krijgt, inclusief de stickers. En ik denk wel dat ik he kan weten, heb meer dan genoeg ervaring met uitgescheurde ksyriums. Van de 4 paar die ik ooit had (samen met mijn vader) zijn ze allemaal uitgescheurd binnen de 8000 a 10000km (waaronder 2paar ESen). :( En ze laten repareren kost toch al snel €150. :/
Ik ben daarom nu dan ook avergeschakeld op Campa Neutron wielen.
Ik heb mijn ESen vervangen door ceramisch gelagerde Neutron Ultras, veeel beter!

robin_cubeams
Forum-lid

robin_cubeams 17 mei 2009 23:51

het is gelukkig ook maar alleen het achterwiel, de velg zelf is gewoon ingesleten en word een beetje slapper dan deze eerst was, voorwiel is nagenoeg nieuw (vevangen onder garantie)
CYCLOTEAM.NL
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)

Plaats reactie