delirium schreef:Voorbeeldfunctie vind ik persoonlijk dikke zever. Daar heeft hij zelf nooit voor gekozen. Hij wil alleen maar zoveel mogelijk koersen winnen , de rest is onvermijdelijk en gazettepraat.
Wat stel JIJ dan voor Delirium? Voorbeeldfunctie KRIJG je als je wint en daardoor populair wordt. 'Hij wil koersen winnen'......ja wie NIET?
Dus wat probeer/wil je hier zeggen?
Boonen heeft domme fouten begaan maar dat mag niet alleen tot het eindvonnis leiden. dat hij niet zou mogen starten in de TdF (Niet dat jij dat zegt voor zover ik weet).
Zijn liefde voor kalklijnen is NIET strafbaar binnen de UCI/WADA voor zover ik weet. Niet dat zijn gedrag goed te praten is. Tom, zoals hij zelf al zei, moet bij zichzelf te raden gaan waarom hij gebruikt. Als hij niet op zo'n hoog niveau zou fietsen dan zou hij ermee 'weg komen'.
Nu krijgt hij het, gelukkig voor hem, in zijn smoel gedrukt.
Ieder mens heeft zijn fouten en Boonen is niet anders. Je moet zo iemand niet verafgoden om zijn goede staat van dienst maar ook niet afbranden.
Ik hoop echt dat Tommeke de goede weg weer vindt. Je mag hem of niet denk ik. Ik zit er ergens tussenin maar hoop toch het beste voor hem als mens.
Het feit dat hij nu dus mag starten in de TdF moet hij echt met beide handen aannemen en grijpen. Echt de laatste kans imho.
Mvg, Zorro