SJ staat voor Siem Jack en dat is dan inderdaad alleen m'n voornaam. Ik kom uit de kop van Noord-Holland en om precies te zijn uit het mooie Hippolytushoef. Ik ben 31 jaar en ik woon samen met mijn vriendin en mijn geweldige kinderen ( 1 van 4 jaar en 1 van bijna 1 jaar oud)
Ik reed tot voor kort alleen maar naar m'n werk en weer terug (13 km heen, 13 km terug) en af en toe eens een rondje op m'n mountainbike (Gazelle W2, 2008)
Ik heb altijd gehandbald, maar ongeveer een jaar geleden mijn enkelbanden gescheurd en dat lijkt niet helemaal meer goed te komen, dus wil ik zo langzamerhand het wielrennen een beetje oppakken. Vandaar dat ik mezelf ook op dit forum heb aangemeld, om wat wijzer te worden op het gebied van wielrennen.
Zal me ook maar even voorstellen dan.
-
- Forum-lid
Welkom bij de club en veel plezier.
-
- Forum-lid
Welkom hier Siem.
Welkom SJ. Veel, door blessures afgehaakte voet-hand-volley-korf-en meer van dat soort ballers komen uiteindlijk tot bekering. Fietsen blijft w.m.b. dé sport waarbij je gewrichten/pezen/spieren het langst "heel" blijven. Veel fietsplezier.
Leef! Fiets!
[quote="Tinn"]Fietsen blijft w.m.b. dé sport waarbij je gewrichten/pezen/spieren het langst "heel" blijven. Veel fietsplezier.[/quote]
Wees vooral voorzichtig met automobilisten voor je het weet lig je weer in de kreukels
Welkom op het forum.
Wees vooral voorzichtig met automobilisten voor je het weet lig je weer in de kreukels
Welkom op het forum.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.