Cool man... Houden we dat een keer in gedachten voor over een week of wat. Moet mogelijk zijn om wat leuke lui bij mekaar te krijgen toch?
Wat rij je graag gemiddeld?
Training vanuit Amsterdam-Noord
Voor zowel doordeweek heb ik mogelijkheden maar dan zit ik wel met dat het pas kan na werktijd..
En in het weekend ben ik redelijk flexibel zowel ochtend als middag.
Gezien we hier stellen Amsterdam Noord zou het aan de kant van het pondje kunnen zijn maar ook Buikslotermeerplein.
Denk dat we de locatie van verzamelen moeten laten afhangen welke kant we op willen fiets en waar iedereen een beetje vandaan moet komen.
Hoor graag wanneer mensen kunnen
En in het weekend ben ik redelijk flexibel zowel ochtend als middag.
Gezien we hier stellen Amsterdam Noord zou het aan de kant van het pondje kunnen zijn maar ook Buikslotermeerplein.
Denk dat we de locatie van verzamelen moeten laten afhangen welke kant we op willen fiets en waar iedereen een beetje vandaan moet komen.
Hoor graag wanneer mensen kunnen
Elke afdaling heeft een klim...
@ Vossie,
Een weekend weg zonder de fiets kan ook lekker zijn.
Zaterdag heb ik nog geen plannen maar wil op de fiets stappen en voor de zondag staat de 7 dorpen toertocht in Wormer op de agenda.
Hoor graag of jij plannen hebt voor de zaterdag ?
Een weekend weg zonder de fiets kan ook lekker zijn.
Zaterdag heb ik nog geen plannen maar wil op de fiets stappen en voor de zondag staat de 7 dorpen toertocht in Wormer op de agenda.
Hoor graag of jij plannen hebt voor de zaterdag ?
Elke afdaling heeft een klim...
Hallo, ik ben woonachtig in Zuiderwoude (tussen Broek in Waterland & Monnickendam) en haak graag aan wanneer er 's avonds wordt gereden. Eventueel ook voor weekend tochtjes.
Rijd tot op heden meestal alleen en lijkt me leuk wat uitdaging in groep te vinden.
Rijd tot op heden meestal alleen en lijkt me leuk wat uitdaging in groep te vinden.