Boogies Extreme 2009
-
- Forum-lid
Dan zullen er wel weer de nodige problemen zijn met het verkrijgen van vergunningen in België. Tochten met een Nederlandse organisatie hebben daar immers nogal problemen mee de laatste tijd.
Als ze dit jaar het volledige parcours kunnen aanbieden heb ik misschien wel interesse maar als het er net als vorig jaar op uitdraait dat je sommige stukken dubbel moet rijden dan ga ik zelf wel een rondje fietsen.
Als ze dit jaar het volledige parcours kunnen aanbieden heb ik misschien wel interesse maar als het er net als vorig jaar op uitdraait dat je sommige stukken dubbel moet rijden dan ga ik zelf wel een rondje fietsen.
Vorig jaar gereden. Was een zware teleurstelling. Het parcours was echt slecht: tegenvallend en hele stukken heen en weer, zodat je in snelle afdalingen tegemoetkomende deelnemers had. Inderdaad ook pittig geprijsd, maar daar kan ik nog mee leven als het een leuke tocht is. De verzorging is overigens wel aardig voor zover ik me kan herinneren. Kortom, dit jaar ben ik niet van de partij, teveel leuke(re) alternatieven voorhanden.
[quote="CAAD"]Vorig jaar gereden. Was een zware teleurstelling. Het parcours was echt slecht: tegenvallend en hele stukken heen en weer, zodat je in snelle afdalingen tegemoetkomende deelnemers had. Inderdaad ook pittig geprijsd, maar daar kan ik nog mee leven als het een leuke tocht is. De verzorging is overigens wel aardig voor zover ik me kan herinneren. Kortom, dit jaar ben ik niet van de partij, teveel leuke(re) alternatieven voorhanden.
[/quote]
Dat krijg als de Belgische gemeentes ineens geen doorgang verlenen . Dan moet je ineens een nieuwe route gaan uitzetten ,de makkelijkste weg om toch nog een route te komen.
[/quote]
Dat krijg als de Belgische gemeentes ineens geen doorgang verlenen . Dan moet je ineens een nieuwe route gaan uitzetten ,de makkelijkste weg om toch nog een route te komen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="who cares"][quote="CAAD"]Vorig jaar gereden. Was een zware teleurstelling. Het parcours was echt slecht: tegenvallend en hele stukken heen en weer, zodat je in snelle afdalingen tegemoetkomende deelnemers had. Inderdaad ook pittig geprijsd, maar daar kan ik nog mee leven als het een leuke tocht is. De verzorging is overigens wel aardig voor zover ik me kan herinneren. Kortom, dit jaar ben ik niet van de partij, teveel leuke(re) alternatieven voorhanden.
[/quote]
[/quote]
Ja, inderdaad ik weet de oorzaak. Maar voor mij wel reden om dit jaar niet deel te nemen.
[/quote]
[/quote]
Ja, inderdaad ik weet de oorzaak. Maar voor mij wel reden om dit jaar niet deel te nemen.
-
- Forum-lid HC
De organisatie denkt er anders over!
Na een succesvolle eerste editie van de Boogie's Extreme in 2008 zal op zondag 13 september de tweede editie van deze extreem zware toertocht worden verreden.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!