Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Reuzen van Vlaanderen, ervaringen?

klimgeit
Forum-lid

klimgeit 15 apr 2009 20:55

en natuurlijk vraag ik me af wie in mei deze tocht gaat rijden. Ik heb begrepen dat er aardig wat kasseienstroken in liggen, maar weet niet hoeveel, iemand ervaring met deze tocht?
Na 20 jaar nog steeds de l\'Alpe d\'Huez binnen het uur.

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 15 apr 2009 21:08

Er liggen alleen kasseien op de hellingen, geen aparte stroken dus. Info over het parcours kun je hier vinden:

http://www.sport.be/cyclingtour/reuzenv ... /parcours/

Ik weet nog niet of ik 'm ga rijden. Dat weekend heb ik een paar opties in de agenda staan. Maar hij staat wel op de shortlist.

Overigens past dit topic beter in het 'Toertochten, evenementen en vakanties' onderdeel. Misschien dat een mod deze kan verplaatsen?

klimgeit
Forum-lid

klimgeit 15 apr 2009 21:21

Dank je voor je reactie, wellciht had ik niet goed gekeken naar de verschillende onderdelen. Tja dat van die kasseienstroken op hellingen had ik ook gezien, maar dat heb ik eerder gehoord in Belgie, alee meneer een paar pitorske strookjes, maar meer niet. Dit was in de Ronde van Midden-Belgie, ik en mijn maatje hebben de gehele dag gestuiterd in de 200 km tocht

klimgeit
Forum-lid

klimgeit 15 apr 2009 23:35

[quote="GastheerG"][quote="klimgeit"]Dit was in de Ronde van Midden-Belgie, ik en mijn maatje hebben de gehele dag gestuiterd in de 200 km tocht[/quote]

Heb je een link van die tocht? Mij doe je er wel een plezier mee!

[/quote]

Kan ik niet direct vinden, ik heb deze tocht ca. 15 jaar geleden gefietst, tja je wordt ouder papa

Plaats reactie