http://www.specialpaintwork.nl/index.asp
ik ben er niet kapot van. punt één is het niet goedkoop, punt twee is mijn frame niet goed in de primer gezet, waardoor kleine plekjes onder de lak verschijnen (na twee jaar, dat wel). punt drie zijn de graveringen gewoon wit overgespoten, ondanks uitdrukkelijk verzoek ze zwart te houden. heb ik niet meer gereclameerd (was al teruggestuurd wegens niet goed), had het toen al redelijk zitten en wilde gewoon snel fietsen.
wel goed: alles kan, redelijke doorlooptijd (plm een tot twee weken) en in geval van twijfel kan er veel (nog eens spuiten, bijwerken etc). verder inderdaad aardige lui, koffie weet ik niet
ergo: ik stuur er niets meer heen.
wel goed: alles kan, redelijke doorlooptijd (plm een tot twee weken) en in geval van twijfel kan er veel (nog eens spuiten, bijwerken etc). verder inderdaad aardige lui, koffie weet ik niet
ergo: ik stuur er niets meer heen.
-
- Forum-lid
Ik heb er mijn stalen Merckx laten opknappen en daar ben ik prima over te spreken. Het frame ziet er weer top uit en men heeft ook echt even meegedacht om er wat moois van te maken en toch het budget niet uit het oog te verliezen.
Echt goedkoop is het misschien niet maar voor goed werk wil ik best wat betalen. Overigens kreeg ik er, zo even uit mijn hoofd, 2 jaar garantie op. Daarnaast had ik ook niet de indruk dat ze je dan op een dag te veel gaan afrekenen.
Echt goedkoop is het misschien niet maar voor goed werk wil ik best wat betalen. Overigens kreeg ik er, zo even uit mijn hoofd, 2 jaar garantie op. Daarnaast had ik ook niet de indruk dat ze je dan op een dag te veel gaan afrekenen.