Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Lakbeschadeging Red-Bull PRO SL - 2007

zaad
Forum-lid

zaad 07 apr 2009 21:51

Hallo allemaal,

Door mijn eigen fout en eerdere gebruiks sporen, zijn de decals van mijn zwart geanodiseerde Pro-SL aan het los laten.

[img=http://94.100.114.32/541950001-54200000 ... _DUxR.jpeg]

Zoals jullie kunnen zien is mijn eigen fout geweest: de ronde van vlaanderen fietsen met te lage kabelspanning :( . De kabels hebben de grijze lak van het geanodiseerde frame "afgeslagen".

Nu dacht als dit zo "makkelijk" gaat dan moet het toch ook mogelijk zijn om deze grijs gelakte decals ( deels ) te kunnen verwijderen?

Misschien heeft één van jullie ervaring met het verwijderen van lak van een geanodiseerde ondergrond? De beschadegingen zitten niet heel erg in het zich maar toch zou ik het weer netjes willen krijgen.

Alvast bedankt!

Raymond

seger
Forum-lid

seger 08 apr 2009 00:29

Ze zitten toch niet los? Ze zijn alleen beschadigd. Ik zou niet moeilijk doen en het gewoon zo laten zitten. Zeker gezien het feit dat ze aan de onderkant van je onderbuis zitten...
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...

watikjebrom
Forum-lid

watikjebrom 08 apr 2009 11:34

Je zou ook het servicecentre van Rose eens kunnen bellen. Misschien dat ze dit vaker meegemaakt en gerepareerd hebben. Gelijk een mooie reden om weer eens naar Biketown te gaan ;-)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

Plaats reactie