Gave kleur! Stuur ben ik ook niet zo kapot van. En waarom zo'n A-head adapter en niet gewoon een 'ouderwetse' (quill) stuurpen?
Wordt het een single-speed, fixie of 'geared'-racert?
mijn fiets tot nu toe..
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
waarom zo'n (in mijn ogen) afschuwelijk ossenkop stuur?
Het is inderdaad wat onduidelijk of dit nu singlespeed wordt of iets met versnellingen.
Aangezien het al gespoten is en de kabelgeleiders nog op het frame zitten lijkt het dat je voor versnellingen gaat. FF remmen en terugschakelen wordt best een acrobatische onderneming denk ik, als je voor downtube shifters kiest in combinatie met dit stuur.
Verder is het best een stijlvol geheel al.
Aangezien het al gespoten is en de kabelgeleiders nog op het frame zitten lijkt het dat je voor versnellingen gaat. FF remmen en terugschakelen wordt best een acrobatische onderneming denk ik, als je voor downtube shifters kiest in combinatie met dit stuur.
Verder is het best een stijlvol geheel al.
-
- Forum-lid
stuur vind ik ook niks, maar zadel en kleur "charmant ouderwets".
Deutschland über Alles: Focus Variado Expert, ultegra & fulcrum 7
http://yfrog.com/e6focusvariado002j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/e6focusvariado002j" onclick="window.open(this.href);return false;
whoops tijdje geleden dat ik hier heb gekeken, imiddels is de fiets al wat meer af, en ja het word een fiets met versnellingen! en tja over de kleur valt altijd te twisten, het is zeep groen of RAL 6021, en het stuur is inderdaad een ossekop, rede hiervoor is dat ik een bijzonder stuur zocht wat er ook nog een beetje ouderwets uitzag en toen kwam ik op dit stuur uit, het is een profile design stuur 26 mm, en ik heb deze stuurpen genomen omdat door de ouderwetse stuurpennen dit stuur niet heen kon, de bochten waren te hoekig en de in en exit gaten voor de rem kabels zaten enorm in de weg, maar het is nu een fiets met een modern en classic uiterlijk.
ik zal nog een foto posten van als hij klaar is!.. dit was/is mijn eerste fiets dus heb mijn best gedaan !
ik zal nog een foto posten van als hij klaar is!.. dit was/is mijn eerste fiets dus heb mijn best gedaan !