Toerversie Parijs-Roubaix 6 juni 2010
-
- Forum-lid
Als je verder gewoon fit bent kun je prima af met één nachtje niet of nauwelijks nachtrust. Vorige keer was het zo gezellig dat we zelfs helemaal niet hebben geslapen...
Ik probeer er wel voor te zorgen dat ik in de rest van de week gewoon voldoende slaap. Maar op de dag zelf val je echt niet in slaap. Daarvoor ben je veel te veel bezig met het beleven van deze tocht. Dat slapen komt zondagavond wel.
Ik probeer er wel voor te zorgen dat ik in de rest van de week gewoon voldoende slaap. Maar op de dag zelf val je echt niet in slaap. Daarvoor ben je veel te veel bezig met het beleven van deze tocht. Dat slapen komt zondagavond wel.
-
- Forum-lid
Zo is dat!
Is er trouwens al een telefoonlijst of moeten we die ook alvast opstarten?
Vroeg Tjitse ook al naar.
Is er trouwens al een telefoonlijst of moeten we die ook alvast opstarten?
Vroeg Tjitse ook al naar.
[quote="Felipe07"]Via booking.com is er trouwens geen hotel meer beschikbaar in een straal van 30 km rond Compiegne. [/quote]
Ik heb gisteren nog 2 hotelkamers in Thourotte geannuleerd. Misschien zijn ze nog beschikbaar.
Hier de link naar de webste van het hotel
Ik heb gisteren nog 2 hotelkamers in Thourotte geannuleerd. Misschien zijn ze nog beschikbaar.
Hier de link naar de webste van het hotel
[quote="Binkie4"][quote="Felipe07"]Via booking.com is er trouwens geen hotel meer beschikbaar in een straal van 30 km rond Compiegne. [/quote]
Hier de link naar de webste van het hotel[/quote]
Bedankt voor alle hulp mensen. Zoals een aantal posts geleden gemeld, kan ik uiteindelijk toch nog mee met de bus van de organisatie vanuit Roubaix. Ik zal dus waarschijnlijk ook een nachtje niet slapen, dan vanuit Roubaix naar Cambronne en dan hopen dat alles wat meevalt ...
Hier de link naar de webste van het hotel[/quote]
Bedankt voor alle hulp mensen. Zoals een aantal posts geleden gemeld, kan ik uiteindelijk toch nog mee met de bus van de organisatie vanuit Roubaix. Ik zal dus waarschijnlijk ook een nachtje niet slapen, dan vanuit Roubaix naar Cambronne en dan hopen dat alles wat meevalt ...
hoe wisselen we de telefoonnummers uit van de berijders van de volgauto's?
ik stel voor dat via een PM mij de naam en telefoonnummer wordt doorgegeven.
ik stuur dan vrijdagavond een PM met het uiteidelijke lijstje.
ik stel voor dat via een PM mij de naam en telefoonnummer wordt doorgegeven.
ik stuur dan vrijdagavond een PM met het uiteidelijke lijstje.
Funny the way it is
-
- Forum-lid
Op de website van de VÉLO CLUB DE ROUBAIX CYCLOTOURISME staat ook nog het verslag met foto's uit 2008.
Om alvast in de sfeer te komen:
Om alvast in de sfeer te komen:
Hoe zit het met de drankbevoorradingen. Kan ik mijn 2 bidons leeghebben als ik aan de bevoorrading kom, of moet ik altijd zorgen dat ik genoeg drank overheb omdat je niet de kans krijgt om bij elke bevoorrading 2 bidons te vullen ?
wij hebben voldoende vloeistof in ons busje, als het langs de kant van de weg staat te herkennen aan een wittevlag met met blauw/geel wiebertele de letters SHP erin en bouwbedrijven er onder..
bidon vullen geen probleem.
bidon vullen geen probleem.
Funny the way it is
de wind zou in Cambronne uit het zuiden komen wat al meer in het voordeel zal spelen...naar Roubaix toe meer noordewind...ook een iets frissere temperatuur...mag ook niet te warm gaan worden....denk wel dat het droog zal zijn in voor en namiddag...misschien naar de avond toe wat wisselvallig volgens france metéo...
Als je snachts met de bus naar de start gaat, moet je dan aldaar nog supllen op halen, ik zie namelijk bij de foto's van 2008 mensen met een stuurbord rijden.
Of heb je genoeg aan je recu wat je via de email hebt ontvangen ?
Of heb je genoeg aan je recu wat je via de email hebt ontvangen ?