Ronde van vlaanderen
Op zich grappig wat Kroon erover zei: 'Zoveel stelde het niet voor vind ik, hij gaat vol sprinten van tevoren en knalt dan even door in de goot.' Hij is goed, maar niet de enige die kan winnen in Vlaanderen'
Misschien enigszins gelijk, maja: kroon is een topper die er vaak bijzit maar nauwelijks wint, dus heel veel recht van spreken heeft hij niet vind ik. Zou het overigens super vinden als hij dit seizoen een grote zege pakt.
Verder hoop ik enorm op Haussler. Wat een klasse straalde daar de afgelopen weken van af. Alsof iedereen aan de start steeds dondersgoed wist dat hij de sterkste was. Z'n stijl, z'n fiets, z'n aanvalsdrift en zijn vermogen om in MSR met 70 per uur weg te schieten: ik vind hem geniaal.
Misschien enigszins gelijk, maja: kroon is een topper die er vaak bijzit maar nauwelijks wint, dus heel veel recht van spreken heeft hij niet vind ik. Zou het overigens super vinden als hij dit seizoen een grote zege pakt.
Verder hoop ik enorm op Haussler. Wat een klasse straalde daar de afgelopen weken van af. Alsof iedereen aan de start steeds dondersgoed wist dat hij de sterkste was. Z'n stijl, z'n fiets, z'n aanvalsdrift en zijn vermogen om in MSR met 70 per uur weg te schieten: ik vind hem geniaal.
Anima Sana In Corpore Sano
-
- Forum-lid
Boonen is voor mij torenhoog favoriet, waar de E3 eindigt daar begint de ronde pas hé en eens boven die 250 dan vallen er veel af.
Het is wel een feit dat het voor hem steeds moeilijker wordt om te winnen. Is hij mee vooraan dan willen ze niet rijden omdat hij ze klopt in de sprint, is hij niet mee dan willen ze in de achtervolging ook niet rijden want ze gaan hem niet terug naar voor dragen terwijl ze op dat moment vooraan rijden als gek omdat hij er niet bij is.
Gelukkig kan hij rekenen op een sterke ploeg en kunnen ze hem zodanig bijstaan dat hij zelf een bom kan gooien eens dicht genoeg bij de finish.
Ik hoop echter in stilte op opnieuw Volderke, of de week erna misschien.
Het is wel een feit dat het voor hem steeds moeilijker wordt om te winnen. Is hij mee vooraan dan willen ze niet rijden omdat hij ze klopt in de sprint, is hij niet mee dan willen ze in de achtervolging ook niet rijden want ze gaan hem niet terug naar voor dragen terwijl ze op dat moment vooraan rijden als gek omdat hij er niet bij is.
Gelukkig kan hij rekenen op een sterke ploeg en kunnen ze hem zodanig bijstaan dat hij zelf een bom kan gooien eens dicht genoeg bij de finish.
Ik hoop echter in stilte op opnieuw Volderke, of de week erna misschien.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
Is Ballan er uberhaupt wel bij dit jaar? Terpstra in goede doen? Wie o wie zal het worden. Hoop stiekem op Nuyens maar denk dat hij niet sterk genoeg zal zijn.
Rvv, heb er zin in. Boonen is inderdaad favoriet maar torenhoog favoriet gaat mij iets te ver. De afgelopen weken/maanden is wel gebleken dat de top steeds breder wordt daarom is voorspellen meer dan ooit natte vingerwerk. Als ik me er toch aan moet wagen:
Haussler, ongeloofelijk sterk de afgelopen maanden, en piekt op RVV.
Daarnaast hopen op Rabo, individueel geen afmakers, maar toch als blok, heb je kans. Wat dat betreft is Langeveld inderdaad de beste Rabo klant. Maargoed nog een paar jaar wachten en er valt genoeg te juichen voor de Nederlanders onder ons
Haussler, ongeloofelijk sterk de afgelopen maanden, en piekt op RVV.
Daarnaast hopen op Rabo, individueel geen afmakers, maar toch als blok, heb je kans. Wat dat betreft is Langeveld inderdaad de beste Rabo klant. Maargoed nog een paar jaar wachten en er valt genoeg te juichen voor de Nederlanders onder ons
Vandaag is morgen alweer gisteren
sepp schreef:of wie weet hoste zoals 2007
e3 prijs niks
ronde bijna gewonnen
er gaat altijd wel iemand kunnen volgen vrees ik, en sprinten en Hoste dat gaat harmonisch evengoed samen als een koe en een dakvenster.