Fulcrum vs Mavic?
Dat is natuurlijk persoonlijk. Erzijn genoeg plaatjes van een CR1 met Racing 1's (dus zwart). Met rode Zero's heb ik ze nog niet gezien. Het felle rood is toch niet alledaags, maar kan misschien best mooi zijn met voor de rest een zwarte afbouw...
-
- Forum-lid
campa groep met fulcrum anders mavic
vaak probleme met campa bodys op mavic
vaak probleme met campa bodys op mavic
only god can judge me
the eagle his tatoe
the eagle his tatoe
Problemen met Campa-bodies op Mavic wielen? Nooit ergens last van gehad. Wel af en toe de rubberen ring die tussen het naafhuis en de body zit insmeren met de juiste olie. Die van Mavic zelf dus. Nooit met vet oid.
Als je dat doet, nooit problemen.
Als je dat doet, nooit problemen.
Ik kan de racing zero 2wayfit voor 700 euro krijgen of de racing 1 voor 500 euro. Wat zouden jullie doen? Zit er daadwerkelijk veel verschil tussen de zero en de 1? Ik ben zelf zo rond de 90kg dus op een paar gram doe ik niet moeilijk.
Ik ga waarschijnlijk niet met tubes rijden dus.....
Ik ga waarschijnlijk niet met tubes rijden dus.....
Lees hier vooral dat Fulcrum zoveel beter is dan Mavic maar dat is denk vooral persoonlijk. Ik heb met mijn Fulcrum Racing 5 Evolution (de speciale balans spaak gebroken naast het ventiel en deze is niet apart te bestellen bij de importeur AGU) en de Fulcrum Racing 3 (de spaken draaien tijdens het fietsen en indien het platte spaken zijn komen deze overdwars te staan en na verloop van tijd zit er dan een slag in je wiel) meer problemen dan met mijn oude set Mavic Ksyrium sl wielen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vanmiddag nog naast iemand gefietst waar z'n Ksyrium Elite voorwiel op eens herrie begon te maken, is er in de nattigheid al iets in het lager gekomen, de set was al een hele week oud...
Van al die wielen met aero spaken wil er wel eens een spaak draaien, maar dat kan weinig kwaad. Je kunt de spaken gewoon voorzichtig recht draaien.
Van al die wielen met aero spaken wil er wel eens een spaak draaien, maar dat kan weinig kwaad. Je kunt de spaken gewoon voorzichtig recht draaien.