Fietsers meppel en omstreken.
-
- Forum-lid
In Zuidlaren is ook een toertocht zaterdag, de Omloop van Zuidlaren. 80 en 160 kilometer. Wij gaan tot Valthe en daarna weer terug naar het noorden.
Sorry, maar ik ga niet naar High Moor City.
Sorry, maar ik ga niet naar High Moor City.
-
- Forum-lid
Volgende week is de Teutoburgerwaldtocht vanuit Ibbenburen, 115 km. klimmen in Duitsland.
Is wat pittiger dan één keer de VAM-berg.
Iets voor jullie?
Iets voor jullie?
HO ho 2 x die pukkel beklommen
en vergis je niet in die 23%, er waren er die lopend naar boven kwamen
Was wel weer een leuke tocht, en PERFECT!!!!!!! verzorgd door De Peddelaars
De komende tijd even geen tijd voor tourtochten (andere verplichtingen)
en vergis je niet in die 23%, er waren er die lopend naar boven kwamen
Was wel weer een leuke tocht, en PERFECT!!!!!!! verzorgd door De Peddelaars
De komende tijd even geen tijd voor tourtochten (andere verplichtingen)
[quote="WijnandvanderSchee"]Volgende week is de Teutoburgerwaldtocht vanuit Ibbenburen, 115 km. klimmen in Duitsland.
Iets voor jullie?[/quote]
De 115km had vorig jaar 1179hm. Hele mooie tocht. Bij goed weer ben ik ook weer van de partij.
Iets voor jullie?[/quote]
De 115km had vorig jaar 1179hm. Hele mooie tocht. Bij goed weer ben ik ook weer van de partij.
-
- Forum-lid
Zaterdag is het zoals het nu lijkt waarschijnlijk 16 graden, dat komt wel goed!
Zal de hoogtemeters ook even in de gaten houden.
Zal de hoogtemeters ook even in de gaten houden.
-
- Forum-lid
[quote="pinarello"]
De 115km had vorig jaar 1179hm. Hele mooie tocht. Bij goed weer ben ik ook weer van de partij.[/quote]
Ik ga nog steeds uit van goed weer!
De 115km had vorig jaar 1179hm. Hele mooie tocht. Bij goed weer ben ik ook weer van de partij.[/quote]
Ik ga nog steeds uit van goed weer!
-
- Forum-lid
Onder een prachtige blauwe en zonnige lucht hebben we vandaag met zijn vieren samen met nog ruim 1200 deelnemers (!) deze tocht gereden.
Met letterlijk als hoogtepunt weer de radio-/televisie-toren bij Tecklenburg hebben we 122 kilometer door dit prachtig mooie gebied gereden.
We hebben diverse beklimmingen getrotseerd, zoals deze bij de betonfabriek. Je hoeft hiervoor niet naar Zuid-Limburg!
Het was wel even opletten met de gele pijlen langs de weg. Deze waren vaak nauwelijks te zien. Maar al met al, een prachtige tocht!
De hoogtemeters moet ik je nog schuldig blijven.
Met letterlijk als hoogtepunt weer de radio-/televisie-toren bij Tecklenburg hebben we 122 kilometer door dit prachtig mooie gebied gereden.
We hebben diverse beklimmingen getrotseerd, zoals deze bij de betonfabriek. Je hoeft hiervoor niet naar Zuid-Limburg!
Het was wel even opletten met de gele pijlen langs de weg. Deze waren vaak nauwelijks te zien. Maar al met al, een prachtige tocht!
De hoogtemeters moet ik je nog schuldig blijven.
Ik had 115km en 1305hm deze keer. In het begin waren de pijlen idd moeilijk te onderscheiden door de kleur. Maar goed de route was redelijk bekend dus geen probleem. Mooie rit door een mooie omgeving. Bij de start nog wel een paar Dobberieders gezien maar geen bekende (ken er ook maar een paar).
Die klim bij de fabriek was de Holderdorperstrasse vanuit Lienen. Prachtige klim.
Die klim bij de fabriek was de Holderdorperstrasse vanuit Lienen. Prachtige klim.