Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Tacx Fortius
-
- Forum-lid
< 25 posts (forum regels).
offtopic:
hmmm, misschien kan er in de regels worden gezet dat als iemand meer dan een jaar op een forum komt, dat je ook wel iets te koop mag zetten. Of moet kiko nu maar 5 onzin posts gaan plaatsen, want dan mag het wel volgens de regels blijven staan?
hmmm, misschien kan er in de regels worden gezet dat als iemand meer dan een jaar op een forum komt, dat je ook wel iets te koop mag zetten. Of moet kiko nu maar 5 onzin posts gaan plaatsen, want dan mag het wel volgens de regels blijven staan?
Als ie gaar is kom ik terug
nou, dat vind ik zelf ook. Ik ben een serieuze fietser en ik zit regelmatig op dit forum maar ik houd echt niet bij hoeveel posts ik neerzet. Vaak lees ik wel uit interesse allerlei discussies over training en toertochten mee maar heb ik er niks zinnigs aan toe te voegen. En om nou te gaan posten om maar te posten, dat vind ik niks. Bij deze dus verzoek om clementie.
-
- Forum-lid
Als je nu ook nog de prijs vermeld zit je al op 23 en dan moet het gaan lukken met de 25 in totaal.
-
- Forum-lid
Misschien een link naar de mp ad of een foto plaatsen zou wel helpen denk ik. Zit je ook meteen aan de 25
zijn we daar ook vanaf.