Vorige week vrijdag heb ik het blad fiets niet gekregen.
Dat kan helaas gebeuren.
Vervolgens dinsdagdag 10 maart hierover gebeld.
Daar kreeg ik iemand aan de telefoon van sanoma uitgevers. Deze persoon vertelde me dat het blad direct naar me toe te sturen.
Vrijdag 13 maart had ik nog niets dus maar weer gebeld.
Toen werd me dat dit 3 tot 5 dagen zou duren.
Nu een week later heb ik nog niks.
Zo ga je toch niet met je abonnee's om lijkt me.
Hier zal ik ook laten weten hoeveel telefoontjes ik nog moet doen om het blad binnen te krijgen.
groet,
Dick
fiets maart niet gekregen
Dick, je kunt hier je grieven kwijt of gewoon ons een mailtje sturen: redactie@fiets.nl. Dat laatste brengt je een stuk dichter bij een echte oplossing. We staan vrij goed bekend voor het oplossen van dit soort klein menselijk leed.
Zoals je in me vorig bericht heb kunnen lezen heb ik 2 keer gebeld naar de uitgever.
En dat leek me de toch de snelste oplossing.
Maar helaas.
Gelukkig heb ik ook 2 berichten gehad als het goed is is deze morgen bij me binnen.
Ik houd jullie op de hoogte.
Dick
En dat leek me de toch de snelste oplossing.
Maar helaas.
Gelukkig heb ik ook 2 berichten gehad als het goed is is deze morgen bij me binnen.
Ik houd jullie op de hoogte.
Dick
-
- Forum-lid
- Berichten: 753
- Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47
Helaas voor Rodrick en zijn collega's die hun best doen om het blad tiptop te verzorgen (en zelfs actief deelnemen aan dit forum!) houdt Sanoma er helaas niet zo'n al te beste service-reputatie op na .....
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Sanoma Uitgevers is NIET de uitgever van Fiets. SU is slechts het moederbedrijf van onze uitgever: Sanoma Men's Magazines, dus niet het aanspreekpunt. Je kunt beter klantenservice bellen of ons een mail sturen, zoals gezegd. Maar ik ben blij dat het is opgelost.