Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets maart

diogenes
Forum-lid

diogenes 09 mar 2009 19:02

Ik heb de link gevonden* en heb opgezegd. Heel bizar: je moet absoluut een reden invullen waarom je opzegt en dan kan je maar uit 5 standaard antwoorden kiezen. Als de juiste reden er niet bij staat, dan moet je met de klantenservice bellen.

*http://www.zester.nl/media/Klantenservi ... egging.htm

Ik heb net met de klantenservice gebeld en je hoeft je abonnementsnummer niet in te vullen op de pagina. Ik krijg dus vanaf augustus a.s. alleen nog het blad TOUR en dat vind ik ruim voldoende.

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

kamerplant
Forum-lid

kamerplant 09 mar 2009 20:43

ik moet ook wel zeggen achteraf(nu alles gelezen te hebben!)
het stuk met Midas Dekkers had wel wat korter gemogen,nu ik las dat hij fietsen werkelijk helemaal niks vond/vind...mmhh?..jammer.
Colnago Olympic Master lovert.

heb dr zin in!.

tiest
Forum-lid HC

tiest 12 mar 2009 15:39

Best een leuk nummer en zeker minder rommelig dan de vorige. Wel jammer dat bij de proffietsen bijlage zowat geen een foto klopt met de afmontagelijst die erlangs staat.

darule
Forum-lid

darule 26 mar 2009 15:06

Ik ben een nieuwe abonnee, heb dus geen inzicht in het oude blad, en vind het fantastisch. Voor mij als technisch leek is het behoorlijk diepgaand en heel interessant. Ik kijk nu al uit naar het nummer van april!

simen
Forum-lid

simen 11 apr 2009 23:59

Even een reactie van een late lezer.

Dat stuk van Midas schreeuwt natuurlijk om een vervolg.
Omdat ik nu wil weten wat de werkelijke oorsprong van onze fiets drijfveren zijn.
Biologisch is het dus niet te verklaren begrijp ik.
Laat in mijn ogen dan nog maar eens een origineel denkend socioloog, of iets dergelijks, los op dit onderwerp.
Zij is ook tegen

Plaats reactie