Ik heb de link gevonden* en heb opgezegd. Heel bizar: je moet absoluut een reden invullen waarom je opzegt en dan kan je maar uit 5 standaard antwoorden kiezen. Als de juiste reden er niet bij staat, dan moet je met de klantenservice bellen.
*http://www.zester.nl/media/Klantenservi ... egging.htm
Ik heb net met de klantenservice gebeld en je hoeft je abonnementsnummer niet in te vullen op de pagina. Ik krijg dus vanaf augustus a.s. alleen nog het blad TOUR en dat vind ik ruim voldoende.
Diogenes
Fiets maart
-
- Forum-lid
ik moet ook wel zeggen achteraf(nu alles gelezen te hebben!)
het stuk met Midas Dekkers had wel wat korter gemogen,nu ik las dat hij fietsen werkelijk helemaal niks vond/vind...mmhh?..jammer.
het stuk met Midas Dekkers had wel wat korter gemogen,nu ik las dat hij fietsen werkelijk helemaal niks vond/vind...mmhh?..jammer.
Colnago Olympic Master lovert.
heb dr zin in!.
heb dr zin in!.
Even een reactie van een late lezer.
Dat stuk van Midas schreeuwt natuurlijk om een vervolg.
Omdat ik nu wil weten wat de werkelijke oorsprong van onze fiets drijfveren zijn.
Biologisch is het dus niet te verklaren begrijp ik.
Laat in mijn ogen dan nog maar eens een origineel denkend socioloog, of iets dergelijks, los op dit onderwerp.
Dat stuk van Midas schreeuwt natuurlijk om een vervolg.
Omdat ik nu wil weten wat de werkelijke oorsprong van onze fiets drijfveren zijn.
Biologisch is het dus niet te verklaren begrijp ik.
Laat in mijn ogen dan nog maar eens een origineel denkend socioloog, of iets dergelijks, los op dit onderwerp.
Zij is ook tegen