welke???
Ik was tot nu toe in de veronderstelling dat ik een stevens aspin 2009 voor 1399 euro zou kopen.
Nu kan ik een Trek Madone 4.5 van 2009 krijgen voor 1470 euro.
Deze zit normaal in een duurdere prijsklasse met zijn carbon frame.
Maar met de korting van Salden is dit ook een optie.
Wat zouden jullie doen?
groet jos
Graag jullie hulp
-
- Forum-lid
Stevens.
Ik zou me neit blind staren op het carbon frame van de trek, of je moet er echt heel veel meer 'emotie' bij voelen dan moet je het gewoon doen. Denk dat de stevens als geheel een completere fiets is met volledige ultegra groep. Wat voor wielen zitten in beide fietsen?
Ik zou me neit blind staren op het carbon frame van de trek, of je moet er echt heel veel meer 'emotie' bij voelen dan moet je het gewoon doen. Denk dat de stevens als geheel een completere fiets is met volledige ultegra groep. Wat voor wielen zitten in beide fietsen?
Als de wielen een beetje goed zijn, heb je met de Stevens een beter afgemonteerde fiets voor minder geld, dus...
(70 e is tenslotte altijd 70 €, en carbon is toch ook altijd maar carbon...)
(70 e is tenslotte altijd 70 €, en carbon is toch ook altijd maar carbon...)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Op basis van de groep en de wielen: Stevens.
Op basis van looks, gevoel, emotie, e.d.: zelf in te vullen.
Op basis van looks, gevoel, emotie, e.d.: zelf in te vullen.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."