Kopen bij Velo Motion?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Jaw is gewoon ook een winkel. Ze verkopen ook op Ebay, daar hebben ze bijna de maximale rating. Ik heb er zelf al meerdere keren gekocht en nooit gedoe mee gehad. Heb van andere in m'n omgeving ook nooit klachten gehoord. En dankzij deze Zwiterse vrienden rijden er hier in de omgeving toch heel wat meer Campa carbon crankstellen rond
Veloflex tubes zijn hier erg aardig geprijsd scheelt enorm met hier, maar nu ik bovenstaande post lees weet ik niet of het verstandig is om een bestelling te plaatsen.
Zijn er niet meerdere met positieve ervaringen mbt bestellingen bij deze shop,of heeft niemand een ander goed adres voor veloflex tubes?
Zijn er niet meerdere met positieve ervaringen mbt bestellingen bij deze shop,of heeft niemand een ander goed adres voor veloflex tubes?
I live to ride,I ride Passoni
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
roger schreef:Veloflex tubes zijn hier erg aardig geprijsd scheelt enorm met hier, maar nu ik bovenstaande post lees weet ik niet of het verstandig is om een bestelling te plaatsen.
Alternatief voor Veloflex is Bike-palast.com.
-
- Forum-lid
zij rekenen € 9.95 verzendingskosten.
komen daar geen extra kosten meer bij?
komen daar geen extra kosten meer bij?
Mijn ervaring is ook positief (2 overjarige campa cranks, 2 trapassen in 1 bestelling). Je moet trouwens in euros betalen, anders zouden er extra bankkosten zijn (Zwitserland is geen EU land), ze hebben een Oostenrijks rekeningnummer daarvoor. Verzendkosten zijn wel hoger dan andere webshops, dus je kan beter meer dingen tegelijk bestellen en je moet dit dus niet over het hoofd zien als je gaat bieden. Het is verder geen heel snelle shop, je moet op 2-3 week levertijd rekenen nadat je betaald hebt.
Waarschuwing: Zo'n carbon crank helpt niet echt, ik hou am-classic fan nog steeds niet bij .
Waarschuwing: Zo'n carbon crank helpt niet echt, ik hou am-classic fan nog steeds niet bij .