Wiel keuze trois ballons
-
- Forum-lid
fulcrums. geen twijfel. en denk aan de woorden van frigo over de slotklim. sjeezus, wat heb ik die laatste beklimming vervloekt.... denk je bijna thuis te zijn, ga je de laatste paar kilometers op het vlakke nog even aan die Fransen laten zien dat wij Nederlanders goed in een waaiertje kunnen rijden, krijg je plots 20% tegen je kiezen....
CyclistForum Luxembourg
-
- Forum-lid
in de elzas is de planche des belles filles bekend als de alpe d'huez van de vogezen.
Wat een finish is dat!!!
Wat een finish is dat!!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
De AdH is druk en lelijk, de PdbF is een stuk mooier en rustiger.la montagne schreef:in de elzas is de planche des belles filles bekend als de alpe d'huez van de vogezen.
Wat een finish is dat!!!
Less is bore
KXlight schreef:Vóór fulcrum, achter cosmic carbone...
Is dat om een compromis te sluiten tussen gewicht en aerodynamica?
Dan kun je namelijk beter de fulcrum achter steken en voor een cosmic carbone.
Aangezien dat nog altijd de meeste luchtweerstand winst oplevert
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar waarom maak je je druk om de wielen?
Ik zou zelf gewoon goed nadenken over de banden. Dat doet veel meer op zo'n tocht.
mijn Flickr
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou mij vooral druk maken over mijn trainingsschema.... ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Less is bore
Dank allen, ik maak me nergens zorgen over hoor;) Ik liep slechts gisteren middag met deze gedachte rond en was benieuwd wat anderen zouden doen. Banden (conti gp4000s) en trainingsschema zijn in orde. Nu idd kilometers maken, laten we hopen op redelijk weer dit weekend!