Weet iemand welk merk witte bar ends verkoopt? Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar ik kan nergens witte exemplaren vinden voor op mijn Trek 8500.
Alvast bedankt voor de hulp.
Witte bar ends
-
- Forum-lid HC
Even zoeken op dit forum. Ik heb een paar maanden terug dezelfde vraag gesteld. Ik heb ze bij bike24 vandaan
Of gewone zwarte bar-ends kopen en er een wit stuurlintje omheen draaien.
Ik rijd altijd met stuurlint om de bar-ends en wil niet anders meer (ligt lekkerder in de hand).
Ik rijd altijd met stuurlint om de bar-ends en wil niet anders meer (ligt lekkerder in de hand).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
den thuur schreef:wcs komt er ook mee
Volgens mij heeft Ritchey alleen stem, bar en seatpost in wit, waarbij de seatpost nog onderweg is. Bar-ends heb ik nog niks van gehoord, en staan ook niet op hun site.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
Kijk maar eens op Bike Components
Daar staan een paar hele strakke witte Ritchey onderdelen op. Volgens mij ook Bar-Ends. Ik heb daar van de week een aantal zwart glanzende Ritchey WCS onderdelen besteld. Ze hebben genoeg keus iig! En verzendkosten naar NL .... 4.95
Daar staan een paar hele strakke witte Ritchey onderdelen op. Volgens mij ook Bar-Ends. Ik heb daar van de week een aantal zwart glanzende Ritchey WCS onderdelen besteld. Ze hebben genoeg keus iig! En verzendkosten naar NL .... 4.95
You gotta love them burning legs