Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

Kiezen uit drie MTB's

richard-w
Forum-lid

Gebruikersavatar richard-w 24 feb 2009 20:13

Als ik jou was had ik voor de gazelle gegaan. het zijn dan wel geen magura hs33 remmen maar de hs11 zijn nog altijd beter dan de goedkopere v-brake. en zoals ik kan zien is het ook nog een luchtgeveerde vork dat is soiso al beter dan één met een veer. Maar het is jou geld dus jij moet het kiezen dit is maar een advies

youri81
Forum-lid

youri81 25 feb 2009 15:54

Nou ja, uiteindelijk zit ik hier voor jullie advies, dus bedankt.
Maar ik heb tegen je advies in toch gekozen voor de Sensa. Ik vind die gewoon veel mooier. En ik zal hem niet met grote regelmaat in een parcour gebruiken.

Voor de geïnteresseerden: ik heb het even uitgezocht en de reden dat de echte winkel en de webwinkel praktisch naast elkaar zitten is dat ze van dezelfde eigenaar zijn.
Ze hopen natuurlijk dat je in de gewone winkel een fiets koopt, dan hebben ze meer winst. Je krijgt daar echter wel wat meer service voor terug waaronder 1 onderhoudbeurt.
Ik heb m online besteld. Voor 50 euro meer heb ik nu Magura ipv V-Brake. Onderhoud voer ik zelf wel uit ;)

focusblackforestltd
Forum-lid

focusblackforestltd 26 feb 2009 00:32

als je hem toch online besteld had je hem wel goedkoper kunnen vinden. veel plezier iig met je nieuwe bike!

hemi
Forum-lid

hemi 10 mar 2009 15:06

Hoi,

Ga eens te kijken op de site van www.fietssportief.nl hele mooie MTB's voor weinig geld. ik heb zelf een XTR gekocht en hij gaat als de brandweer. mooie frame's met een goed opbouw.

Plaats reactie