Raad de koers!
-
- Forum-lid
- Contact
printscreen en dan in een bewerkingsprogramma uitknippen
, zo moeilijk is het niet

[quote="Pieter-Paul"]printscreen en dan in een bewerkingsprogramma uitknippen
, zo moeilijk is het niet[/quote]
Nou...ga je gang. www.amstelcuracaorace.com
Op de een of andere manier kan je geen printscreen doen.
Zo dom ben ik niet hoor, maar op 2 computers kon het niet.

@Stefann:
Rechtermuisknop op een foto -> link openen in nieuwe tab/pagina, krijg je een losse pagina met alleen de foto's en zonder flashy menu, vervolgens kan je op een foto klikken, waardoor er een pagina met 1 foto komt en die foto kan je heel makkelijk opslaan via rechtermuisknop.
Dan heb je iets grotere foto's, dan in het standaard menu
Rechtermuisknop op een foto -> link openen in nieuwe tab/pagina, krijg je een losse pagina met alleen de foto's en zonder flashy menu, vervolgens kan je op een foto klikken, waardoor er een pagina met 1 foto komt en die foto kan je heel makkelijk opslaan via rechtermuisknop.
Dan heb je iets grotere foto's, dan in het standaard menu
-
- Forum-lid
- Contact
[quote="stefann"][quote="Pieter-Paul"]printscreen en dan in een bewerkingsprogramma uitknippen
, zo moeilijk is het niet[/quote]
[/quote]
Wat ook nog wel eens wil lukken is om javascript uit te zetten
kun je de plaatjes zo binnenhalen. Overigens is het mij wel gelukt om printscreens te maken

[/quote]
Wat ook nog wel eens wil lukken is om javascript uit te zetten

Of je gebruikt Opera (rechtermuisknop, copy image):
En dan is dit het resultaat:

ontopic: Heb echt geen idee welke koers het is. Het lijkt een amateurkoers.
En dan is dit het resultaat:

ontopic: Heb echt geen idee welke koers het is. Het lijkt een amateurkoers.
-
- Forum-lid
- Contact
volgens mij is het een amateur b wedstrijd of een veteranenkoers, maar waar......
Omdat ik 1 bekend shirtje zie, het rood geel gestreepte shirt van mijn oude club Het Stadion uit Nieuwegein gok ik dat het een koers ergens in het midden des lands is. Maar waar precies....
Toch maar een schot voor de boeg, Ronde van de Maliebaan 27 augustus 2008 als voorprogramma van de ronde van midden nederland.
Maar ik denk niet dat dit antwoord goed zal zijn. Dus nog verder gekeken. Gezien je profiel ga ik voor een koers in de buurt van Arnhem op een speciale dag. Dan kom ik uit op de Wielerronde van Elden / De Eldense draai die in 2008 op vaderdag werd gehouden.
Toch maar een schot voor de boeg, Ronde van de Maliebaan 27 augustus 2008 als voorprogramma van de ronde van midden nederland.
Maar ik denk niet dat dit antwoord goed zal zijn. Dus nog verder gekeken. Gezien je profiel ga ik voor een koers in de buurt van Arnhem op een speciale dag. Dan kom ik uit op de Wielerronde van Elden / De Eldense draai die in 2008 op vaderdag werd gehouden.