feryn wielerkledij
-
- Forum-lid
Door Frank1 Haacht/Primus heeft ook kledij. Is van Bioracer. Maat van mij zweert erbij. En als ik moest kiezen tussen kantelpoorten op menne rug of een van de beste pilsen van het noordelijk halfrond, dan zou ik het wel weten.
Onze fietsclub is van Bioracer kledij afgestapt omdat ze niet 100% tevreden waren over prijs kwaliteit.Zo zie je maar.
En Primus een van de beste pilsen van het noordelijk halfrond??Nou,nou smaken verschillen.
Onze fietsclub is van Bioracer kledij afgestapt omdat ze niet 100% tevreden waren over prijs kwaliteit.Zo zie je maar.
En Primus een van de beste pilsen van het noordelijk halfrond??Nou,nou smaken verschillen.
Stevens SCF2 Shimano Ultegra Easton EA90
Vandaag ff gebeld; Feryn verstuurt dus uberhaupt geen kleding, te veel gezeur gehad in het verleden. Heeft volgens hen te maken met de Italiaanse maatvoering die zij hanteren, die is anders dan de standaard maatvoering en daarom kregen ze pakketten weer terug gestuurd enz.
-
- Forum-lid
zijn er ook mensen die wel geven om mooie fietskleding
ik weet dat hard werken niet schadelijk is voor me gezondheid
(ik neem liever geen risico)
(ik neem liever geen risico)
Willems Verandas doet hetzelfde is wel iets duurder, maar is ook mooier. Is mijn mening althans.
Willems Verandas
Willems Verandas
http://www.twitter.com/erikwiekens" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lcsmet
- Forum-lid HC
joko schreef:Vandaag ff gebeld; Feryn verstuurt dus uberhaupt geen kleding, te veel gezeur gehad in het verleden. Heeft volgens hen te maken met de Italiaanse maatvoering die zij hanteren, die is anders dan de standaard maatvoering en daarom kregen ze pakketten weer terug gestuurd enz.
Feryn kledij komt bij mijn weten rechtstreeks uit het Verre Oosten.
Bezint eer ge begint.
Enkele alternatieven
- Etixx => Etixx shop
- Doltcini => Doltcini shop
- Fashion For Cycling => Ga eens kijken in de koopjeshoek
- ....
- .....
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
mellowjonny schreef:zijn er ook mensen die wel geven om mooie fietskleding
Tja, mellowjohnny. Ik zou mijzelf ook graag met jou willen meten qua budget, smaak, (waarschijnlijk) goddelijk looks en stoere uitspraken! Maar helaas, niets menselijks is mij vreemd.
Lcsmt schreef:joko schreef:Enkele alternatieven
- Etixx => Etixx shop
- Doltcini => Doltcini shop
- Fashion For Cycling => Ga eens kijken in de koopjeshoek
- ....
- .....
Weet iemand of deze altrnatieven er ook in NL zijn?
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
Boretti. Zie pagina 2 hier, bovenaan.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid
Die AH-kleding hebben wij als pasmodellen gehad, voor onze nieuwe clubkleding. Zitten nog goed ook!!
Maar i kdacht meer aan bedrijven die hun sponsorshirts zo verkoipen, net als al die Belgische bedrijven. Boretti is me te duur
Maar i kdacht meer aan bedrijven die hun sponsorshirts zo verkoipen, net als al die Belgische bedrijven. Boretti is me te duur
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra