iemand ervaring met de nieuwe continental grand prix
heb je een site waar je ze bestelen kan?Foosho schreef:Persoonlijk zou ik altijd voor de Conti GP4000(s) kiezen, die paar euro extra per jaar... dan heb je gewoon meteen topbanden.
Als je even van shop wisselt en een setje haalt heb je voor 3.50 euro per band extra de GP4000S.. [22.50 euro per stuk]
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
race-niek schreef:heb je een site waar je ze bestelen kan?Foosho schreef:Persoonlijk zou ik altijd voor de Conti GP4000(s) kiezen, die paar euro extra per jaar... dan heb je gewoon meteen topbanden.
Als je even van shop wisselt en een setje haalt heb je voor 3.50 euro per band extra de GP4000S.. [22.50 euro per stuk]
Ehm, als je zijn bericht goed bekijkt, zie je dat daar een link in staat waar je ze kan bestellen........
Ik zou ze niet bestelen als ik jou was Lijk me het niet waard voor een setje banden
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
Vandaag voor het eerst dit jaar op de racefiets gezeten, dus ook voor het eerst de banden geprobeert. Ik heb 65 km gereden met de smalste versie van de grand prix. Ik vind de banden lekker lopen ook mooi geluid de laatst 30 km regende het maar de grip was goed genoeg om nog met 27 km per uur door de bocht te gaan. Wat mij betreft een perfecte band voor een perfecte prijs.
1 nadeel ze zijn er moeilijk om te krijgen. Iemand daar misschien een oplossing voor?
1 nadeel ze zijn er moeilijk om te krijgen. Iemand daar misschien een oplossing voor?
Vandaag voor mij het eerste echte ritje op mijn fiets, dus ook het eerste ritje voor de nieuwe GP. In mijn geval waren het dan de 24mm (aangezien die onder den nieuwe fiets zaten) maar ze zijn mij ook zeer goed bevallen.
Banden hebben echt een hele hoop grip, viel zeker niet tegen. Comfortabele band met een meer dan acceptabele rolweerstand! Presteerden zeker boven de verwachting die ik er van had.
Banden hebben echt een hele hoop grip, viel zeker niet tegen. Comfortabele band met een meer dan acceptabele rolweerstand! Presteerden zeker boven de verwachting die ik er van had.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
Weet iemand wat de werkelijke (gemeten) breedte is van de 22mm en 24mm GPs?
Kortom, je moet de groenten van HAK hebben.
Mijn ervaring: rot banden om er de eerste keer op te leggen. De ene keer lukt het prima een andere keer sta je te pielen met banden ligters. Als je ze goed op spanning houdt lijkt het alsof ze makkelijker te monteren zijn. Ze zijn redelijk vast, goede grip en niet al te hoge rolweerstand. Kortom voor mij een goed compromise.
Oja, belangrijkste: ze zijn er in hele fraaie kleuren!
Mijn ervaring: rot banden om er de eerste keer op te leggen. De ene keer lukt het prima een andere keer sta je te pielen met banden ligters. Als je ze goed op spanning houdt lijkt het alsof ze makkelijker te monteren zijn. Ze zijn redelijk vast, goede grip en niet al te hoge rolweerstand. Kortom voor mij een goed compromise.
Oja, belangrijkste: ze zijn er in hele fraaie kleuren!
Loeki Pro
race-niek schreef:heb je een site waar je ze bestelen kan?Foosho schreef:Persoonlijk zou ik altijd voor de Conti GP4000(s) kiezen, die paar euro extra per jaar... dan heb je gewoon meteen topbanden.
Je kunt ook dichterbij terecht, bijvoorbeeld hier
Anima Sana in Corpore Sano
Canyon Grail
Canyon Grail
Tr1969 schreef:race-niek schreef:heb je een site waar je ze bestelen kan?Foosho schreef:Persoonlijk zou ik altijd voor de Conti GP4000(s) kiezen, die paar euro extra per jaar... dan heb je gewoon meteen topbanden.
Je kunt ook dichterbij terecht, bijvoorbeeld hier
Dichterbij (afstand heeft bij verzending weinig belang) maar wel stukken duurder.
En de produktkeuze is wel heel beperkt.
Ik heb meer dan 5000 Km gereden op twee GP4000 banden zonder een lekke band (of niet dat ik me kan herinneren). Achterband preventief vervangen door een GP4000S. Deze band op 23-3-2009 gekocht bij webwinkel Futurum shop. Na 1 maand rijden 2 maal lek door iets scherps in het loopvlak en nu een lekke band en een klapband door scheur in de zijkant.
Ligt dit aan de GPS4000S, de webwinkel is is het heeel veel pech?
Kan dus nu wel een nieuwe buitenband en twee nieuwe binnenbanden gaan kopen....
Ligt dit aan de GPS4000S, de webwinkel is is het heeel veel pech?
Kan dus nu wel een nieuwe buitenband en twee nieuwe binnenbanden gaan kopen....
Rinus